این زوج همیشه ست!

این زوج از سال ۲۰۱۶ تا کنون همواره لباس‌هایی ست با هم می‌پوشند، اما عشق آنها به مد از مدت‌ها قبل از آن آغاز شده بود، یعنی دقیقا ۳۸ سال پیش زمانی که عاشق هم شدند.

این زوج همیشه ست!

این زوج جذاب آسیایی همیشه ست می‌پوشند و حالا به یک نماد تبدیل شده اند!

این زوج از سال 2016 تا کنون همواره لباس‌هایی ست با هم می‌پوشند، اما عشق آنها به مد از مدت‌ها قبل از آن آغاز شده بود، یعنی دقیقا 38 سال پیش زمانی که عاشق هم شدند.

1- وقتی می‌خواهی یکشنبه‌ها به کلیسا بروی، لباس‌های زیادی با رنگ‌های مختلف برای انتخاب پیش روی توست. استایل امروز پارچه کتانی با طرح‌های ظریف است.

2- ترکیبی از آبی و قرمز و البته کت رو! ما فکر کردیم بهار یعنی می‌توانی کت‌های کلفت و سنگین را کنار بگذاری، اما هنوز هوا خیلی برای این کار سرد است … .

3- دیروز ما سفر یک روزه‌ای به کاواگو داشتیم. وقتی قدم به این شهر می‌گذاری انگار در زمان به عقب سفر کرده‌ای. ما واقعا از آن لذت بردیم و برای گردش‌مان استایل ساده سیاه و سفید را انتخاب کردیم. البته مطمئنا برای هر سفری به یک کوله پشتی سبک هم نیاز داری.

4- امروز تصمیم گرفته ایم به فستیوال یاچی هیناماتسوری در کاهوکو برویم. در اینجا تعداد زیادی عروسک آنتیک و قدیمی وجود دارد و غذای معروف آنها گوشت سرد سوبا بسیار خوشمزه بود.

5- بن مبتلابه بیماری آنفولانزا شده بود، اما الان بهتر است! امیدوارم همه همیشه سلامت باشند. استایل امروزمان طرح ساده سیاه و سفید چهار خانه است. ما کت‌های بربری‌مان را از یک حراجی در یاهو خریدیم. عینک پن را هم از کالکشن جدید جینز تهیه کردیم.

6- بد نبود اگر هوا یک کمی گرم تر بود! ما دنبال لوکیشنی بودیم که فیلم “مائودی” را در آن فیلم برداری کردند. این مکان باید در نزدیکی مرکز همایش‌های بین المللی باشد.

7- ما به تازگی همکاری‌مان را با برند خصوصی فروشگاه‌های زنجیره‌ای میتسوکوشی اعلام کرده ایم.

8- ما در همایش شاد روز پدر شرکت کردیم. ما خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم به شما در انتخاب هدیه‌ای برای روز پدر کمک کنیم.

9- امروز که به گشت و گذار در پارک کنار اسکله رفته بودیم هوا عالی بود!

10- هوا در آکیتا کمی بادی بود به همین دلیل است که موهایمان به هم ریخته.

11- راه راه! کتی که پن پوشیده با کت دفعه قبلش متفاوت است. عینک بن جدید ترین فریم جینز است. دور آن کمی ضخیم تر است.

12- باز هم کتانی، باز هم چهار خانه! پن یک پیراهن و کت پوشیده. آستین‌های این کت خیلی بلند بودند به همین علت ما آنها را کوتاه کردیم.

13- عید پاک مبارک! با اینکه ما در سندای بودیم باز هم شکوفه‌های گیلاس در همه جا دیده می‌شدند.

14- امروز 38امین سالگرد ازدواج‌مان است. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم این همه سال را به سلامت و شادی در کنار هم باشیم و تصمیم داریم همچنان با همین روند در کنار هم ادامه دهیم!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان