ماهان شبکه ایرانیان

استاندار کردستان:

اردوهای راهیان نور، ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند

استاندار کردستان گفت: اردوهای راهیان نور، موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن دوران را تسهیل و ماندگار می‌کند.

اردوهای راهیان نور، ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، عبدالمحمد زاهدی در همایش مشترک تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور در استان کردستان با بیان اینکه در تاریخ هر کشوری اتفاقاتی رخ می‌دهد که مسیر آن را به کلی عوض می‌کند، افزود: در تاریخ ایران اتفاقات خوب و بد بسیاری روی داده است که مسیر تاریخ را عوض کرده است که یکی از مهمترین آن رویدادها دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز نباید دوران دفاع مقدس را از یاد ببرد ادامه داد: اگر این مقطع حساس از تاریخ کشور به فراموشی سپرده شود قطعا آیندگان نخواهند توانست تاریخ را به درستی ترسیم کنند.

زاهدی رسالت امروز مردم و مسئولان را ترسیم درست و واقعی تاریخ و ثبت اتفاقات خوب و بد برای  نسل های بعدی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کشور ما زمانی اتفاق افتاد که همه نهادها و تشکیلات نوپا بودند و دشمنان فکر می‌کردند در زمان اندکی این انقلاب را از پای درخواهند آورد.

وی افزود: برخلاف همه تصورات با رهبری حضرت امام (ره) تفکر دینی و الگوپذیری از واقعه عاشورا مردم تحول بسیار مهمی را به وجود آوردند و این تحول بی‌نظیر باید به آیندگان منتقل شود.

استاندار کردستان اردوهای راهیان نور و کار در این حوزه را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: در کشور می‌توان شاخه‌ای تازه از گردشگری را به نام گردشگری ایثار و مقاومت در قالب کاروان‌های راهیان نور بنیان گذاشت.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن دوران را تسهیل و ماندگار می‌کند و امیدواریم در سال آینده بتوانیم مساعدت و کمک‌های بیشتری را به راهیان نور اختصاص دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان