تویوتا کرولا ۲۰۱۹ هاچ بک با قیمتی کمتر از ۲۰هزار دلار!

مدل پایه SE به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی و به استثنا‌ی هزینه‌ی حمل و نقل و تحویل بار ۹۲۰ دلاری معادل ۱۹٫۹۹۰ دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت که این باعث می‌شود تا این خودرو هاچ بک نسبت به ارزان قیمت‌ترین مدل کرولا IM هزار دلار گران‌تر بوده و به لحاظ قیمت تقریباً هم سطح با هوندا سیویک هاچ بک با دنده دستی قرار گیرد.

تویوتا کرولا 2019 هاچ بک با قیمتی کمتر از 20هزار دلار!

به دنبال رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودرو نیویورک امسال در ماه گذشته، کمپانی تویوتا جزئیات اقتصادی و قیمت گذاری مدل جدید کرولا 2019 هاچ بک را اعلام کرده است که این جزئیات تایید می‌کنند که این خودرو نسبت به مدل پیشین کرولا iM گران قیمت‌تر خواهد بود.

مدل پایه SE به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی و به استثنا‌ی هزینه‌ی حمل و نقل و تحویل بار 920 دلاری معادل 19٫990 دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت که این باعث می‌شود تا این خودرو هاچ بک نسبت به ارزان قیمت‌ترین مدل کرولا IM هزار دلار گران‌تر بوده و به لحاظ قیمت تقریباً هم سطح با هوندا سیویک هاچ بک با دنده دستی قرار گیرد.

اعداد و ارقام میزان مصرف سوخت این خودرو که در شهر برابر 28 مایل بر گالن، 37 مایل بر گالن در بزرگراه و 31 مایل بر گالن به صورت ترکیبی می‌باشد نشان دهنده بهبود جزئی این خودرو در زمینه مصرف سوخت است. انتخاب یک سیستم انتقال سرعت اتوماتیک CVT در تریم SE هزینه‌ای معادل 21٫090 دلار و مصرف سوخت 32، 42 و 36 مایل بر گالن را به ترتیب در شهر بزرگراه و به صورت ترکیبی به همراه خواهد داشت.

قیمت خرده فروشی پیشنهادی فروشنده برای ورژن اسپورت‌تر XSE 22.990 دلار در نظر گرفته شده و علاوه بر این ارقام مصرف سوخت این خودرو نیز در دست تایید است. قیمت ورژن مجهز به سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT مدل XSE معادل 24٫090 دلار برآورد شده و همچنین محاسبات مصرف سوخت نشان دهنده مصرف 30 مایل بر گالن در شهر،‌ 38 مایل بر گالن در بزرگراه و 33 مایل بر گالن به صورت ترکیبی در تریم XSE می‌باشد. با صرف یک هزینه 415 دلاری،‌ مدل XSE شما می‌تواند به یک سیستم نورپردازی جلویی منطبق شونده خلاقانه که توزیع نور را در ناحیه‌ای که با سرعت و زاویه هدایت خودرو مطابقت دارد متمرکز می‌کند، مجهز شود.

در مدل SE، پکیج آپشنی Preferred Package دارای تجهیزاتی از جمله سیستم سرگرمی Entune 3.0 کمپانی تویوتا به همراه خدمات Toyota Connected و یک سیستم نظارت بر نقطه کور می‌باشد. همچنین این پکیج که در نسخه XSE با قیمت 1600 دلار قابل دسترس است از امکاناتی شامل یک سیستم صدا 800 وات هشت اسپیکر JBL،‌ سیستم جهت یابی پویا، و سیستم شارژ بی سیم سازگار با QI نیز تشکیل می‌شود.

رنگ آمیزی بدنه مرغوب Blizzard Pearl نیز در هر دو خودرو با قیمت 395 دلار قابل دسترس است. علاوه بر این هر دو مدل از امکاناتی مانند چراغ‌های جلویی و عقبی LED،‌ یک دیفیوزر پشتی از جنس کروم،‌ و چرخ‌های آلیاژی بهره مند هستند. تریم اسپورت‌تر XSE به همراه چرخ‌های 18 اینچی، چراغ‌های مه شکن LED و حاشیه دور پنجره مشبک که از جنس کروم ساخته شده عرضه می‌شود. در مورد سیستم نیروی محرکه باید گفت که تنها گزینه شما برای مدل تویوتا کرولا هاچ بک 2019 یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر این لاین با تزریق سوخت مستقیم است که می‌تواند به یک سیستم انتقال قدرت شش سرعت دستی یا اتوماتیک CVT متصل گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر