محمود زاده عضو فراکسیون امید در گفتگو با الف: برجام هیچ نفعی برای ایران نداشت/ مطالبات مردم در سایه برجام گم شد

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در قضیه برجام گفت: برجام هیچ نفعی برای ایران نداشت.

محمود زاده عضو فراکسیون امید در گفتگو با الف: برجام هیچ نفعی برای ایران نداشت/ مطالبات مردم در سایه برجام گم شد

 

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه دولت روحانی در بسیاری از زمینه ها ضعیف عمل کرده و کارنامه خوبی نزد ملت ندارد، گفت: نداشتن مدیریت اقتصادی و انتخاب یک تیم ضعیف در این زمینه، افزایش قیمت ارز و نداشتن کنترل صحیح در این زمینه، افزایش بیکاری جوانان و ارائه آمار غلط در قبال اشتغال جوانان، بستن مرزهای غربی کشور و کاهش درآمد مردم در مناطق مرزی به دلیل بستن مرزها، نداشتن مدیریت صحیح در مذاکرات 1+5 و موضوع برجام از جمله اشکالات دولت است.

وی افزود: دولت روحانی هزینه های زیادی برای برجام پرداخت کرد و امتیازات زیادی به گروه 1+5 داد و به نتایج برجام خوشبین بودند و دلخوش کردند اما دیدیم که برجام برای کشور، نظام و مردم هیچ فایده ای نداشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: دولت تمام توان و ظرفیت خود را در برجام بکار گرفتند و مطابات مردم در دیگر زمینه ها به فراموشی سپرده شد حتی وزارت خارجه مطالبات نظام در روابط خارجی را فقط از زاویه برجام نگاه می کرد و به همین دلیل بسیاری از منافع ملی در روابط خارجی فراموش شد.

محمودزاده افزود: بعنوان مثال دولت ترکیه بر روی رودخانه دجله در مرز ایران سدهایی احداث کرد که آبهایی به سمت ایران سرازیر می شود، مهار شد اما وزارت خارجه هیچ پیگیری نداشت و مشغول برجام بود.

وی گفت: در حادثه کشتی سانچی در زمستان سال گذشته در نزدیکی کشور چین، 30 نفر از هموطنان ما کشته شدند اما وزیر خارجه بعد از چهار روز فقط به یک تماس تلفنی بسنده کرد و پیگیری را به وزیر تعاون سپرد.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با کم کاریهای وزارت خارجه حتی یک نفر از مسافران کشتی نجات نیافتند در حالی که بعد از حادثه نیروهای کشتی فرصت داشتند و لباس نجات بر تن داشتند و این بدان معنی بود که آنها فرصت داشتند تا لباس بر تن کنند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید در این زمینه ها به مجلس و نمایندگان ملت پاسخگو باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر