تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی [تماشا کنید]

جان سخت لقبی است که نوکیا ۳۳۱۰ تمام و کمال شایستگی آن را دارد چرا که پس از معرفی در سال ۲۰۰۰ انواع و اقسام تست های مقاومت از سیمان گرفته تا سقوط و حرارت را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

تست مقاومت نوکیا 3310 با جریان برق یک میلیون ولتی [تماشا کنید]

جان سخت لقبی است که نوکیا 3310 تمام و کمال شایستگی آن را دارد چرا که پس از معرفی در سال 2000 انواع و اقسام تست های مقاومت از سیمان گرفته تا سقوط و حرارت را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

از آنجا که اسمارت فون ها علی رغم برخورداری از قابلیت های متنوع چندان طاقت شوخی های فیزیکی را ندارند، کانال یوتیوب kreosan در آزمایشی جدید تصمیم گرفته جریان الکتریسیته یک میلیون ولتی خود را روی نوکیا 3310 آزمایش کند.

kreosan تا کنون ویدیوهای زیادی را منتشر کرده و محتوایی شبیه به کانال های CrazyRussianHacker یا Cody’sLab را تولید می کند با این تفاوت که تولیدکنندگان آن علاقه خاصی به ولتاژهای ترسناک دارند.

در این ویدئوی تست مقاومت نوکیا 3310 ، یک اسمارت فون هم در معرض جریان برق یک میلیون ولتی قرار می گیرد. برای درک بهتر این میزان برق باید بدانید که شوکرهای برقی ولتاژی بین 100 هزار تا یک میلیون ولت را تولید می کنند، بنابراین در صورتی که میزبان این ویدئو در معرض آن قرار می گرفت، با مشکلات جدی مواجه می شد.

همانطور که می بینید پس از انجام آزمایش تانک نوکیا 3310 انگار به شارژر عادی وصل شده و کماکان به زندگی ادامه می دهد، از سوی دیگر رقیب خوش رنگ و لعاب آن دچار نوسان شده و به خاطر ولتاژ بالا پنل لمسی آن از نفس می افتد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان