ماهان شبکه ایرانیان

گروه اینترنت ایران، اسنپ و دیگر زیرمجموعه‌ هایش را در یک اپلیکیشن تجمیع می‌کند

«ژوبین علاقبند» مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در رویداد خبری اسنپ‌تریپ که شب گذشته در هتل استقلال تهران برگزار شد، از ارائه یک سوپراپلیکیشن خبر داد که در آن تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران اعم از اسنپ، اسنپ‌باکس، بامیلو، اسنپ‌تریپ، اسنپ فود و هیت به طور یکجا عرضه می‌شوند تا به تعبیر علاقبند، سبک زندگی کاربران تغییر پیدا کرده و «اسنپ فمیلی» به ...

گروه اینترنت ایران، اسنپ و دیگر زیرمجموعه‌ هایش را در یک اپلیکیشن تجمیع می‌کند

«ژوبین علاقبند» مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در رویداد خبری اسنپ‌تریپ که شب گذشته در هتل استقلال تهران برگزار شد، از ارائه یک سوپراپلیکیشن خبر داد که در آن تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران اعم از اسنپ، اسنپ‌باکس، بامیلو، اسنپ‌تریپ، اسنپ فود و هیت به طور یکجا عرضه می‌شوند تا به تعبیر علاقبند، سبک زندگی کاربران تغییر پیدا کرده و «اسنپ فمیلی» به فاز بعدی خود وارد شود.

علاقبند خبر داد که هدف این سوپراپلیکیشن، تحت تاثیر قرار دادن سبک زندگی میلیون‌ها کاربر زیرمجموعه‌های گروه اینترنت ایران است:

«با عرضه این خدمات به جزو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری گوشی‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.»

اسنپ فمیلی

در ادامه این مراسم.«امیرعلی مهاجر» مدیرعامل اسنپ‌تریپ از اهداف بلند مدت مجموعه خود در سال آینده گفت و خبر داد که 75 درصد مردم علاقه‌مند هستند تا تمام فرایند رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز به صورت تماما آنلاین صورت گیرد:

«ما با کمک هتل‌ها درصدد تحقق این امر هستیم و امروز از 5 کارمند دو سال پیش، به مجموعه‌ای 170 نفره تبدیل شدیم تا این موارد را پیاده‌سازی کنیم. یکی از قصد‌های مجموعه درآمدزایی خارج از اتاق برای هتل‌هاست، مانند برگزاری مراسم و ایونت‌ها که در ایران تا امروز توسط مجموعه‌ای مجزا چندان جدی گرفته نشده است ولی توانستیم سال گذشته با شرکت‌هایی چون سامسونگ و ایرانسل این اقدام را برای هتل‌ها انجام دهیم و بازخورد خوبی بگیریم.»

اسنپ فمیلی

او ایجاد انگیزه برای مشتریان و پر کردن هتل‌ها در زمان رکود و همچنین گزارش دهی ماهانه به هتل‌ها را از دیگر خدمات اسنپ‌تریپ عنوان می‌کند:

«گزارش‌دهی هتل‌ها به این صورت است که هر ماه می‌توانیم مواردی تحلیلی همچون میزان درخواست‌ رزرو، فروش و مقایسه این موارد با هتل‌های هم‌رده را در اختیارشان بگذاریم تا برای برنامه‌ریزی آینده‌شان مفید واقع گردد.»

امیرعلی مهاجر در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر نحوه تولید محتوای گردشگری و کمک به اعتلای این صنعت به ویژه در موارد گردشگری داخلی، خبر از تمرکز این مجموعه روی این موضوع داد:

«ساخت کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری کشور و جمع‌آوری مطالب جذاب گردشگری هر شهر و استان در تیم ما وجود دارد و به مشتریان هم ارائه می‌شود تا به تقویت گردشگری کشور کمک شود. به عنوان مثال وقتی فردی به شیراز سفر می‌کند، در طی ایمیلی او را از جاذبه‌های گردشگری این استان و مناطق تفریحی آگاه می‌سازیم و کدهای تخفیفی هم توسط شرکت‌های دوستمان مثل اسنپ‌ و اسنپفود به آنها می‌دهیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان