ماهان شبکه ایرانیان

وزیر خارجه آلمان:

در صورت پایبندی تهران به توافق هسته‌ای به بازسازی اقتصاد ایران کمک می‌کنیم

وزیر خارجه آلمان امروز سه‌شنبه طی اظهاراتی گفت تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند باشد آلمان آماه است تا از ایران برای بازسازی اقتصادی و بهبود روابط تجاری پشتیبانی کند.

در صورت پایبندی تهران به توافق هسته‌ای به بازسازی اقتصاد ایران کمک می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزیر خارجه آلمان امروز سه‌شنبه طی اظهاراتی گفت: تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند باشد آلمان آماه است تا از ایران برای بازسازی اقتصادی و بهبود روابط تجاری پشتیبانی کند.

«هایکو ماس» در نشست «گلوبال سالوشن» در برلین گفت: تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند است ما تلاش خواهیم کرد تا انتظارات ایران برای بازسازی اقتصادی و بهبود روابط تجاری را بر آورده کنیم.

ماس هفته گذشته و در پی دیدار با همتای آمریکایی خود گفت: دو کشور در مسیر جداگانه‌ای در قبال ایران حرکت می‌کنند.

دونالد ترامپ در روز 8 می‌ طی یک سخنرانی ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود علیه ایران، خروج آمریکا از توافق هسته‌ای را اعلام کرد و وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌های مربوط به فروش، عرضه، تأمین یا انتقال گرافیت، فلزات خام و نیمه ساخته مانند آلومینیوم و فولاد و نیز صادرات یا نرم‌افزار برای یکپارچه‌سازی فرآیند‌های صنعتی به ایران و یا از ایران به خارج را بازمی‌گرداند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان