والی هرات: هرات آماده برگزاری انتخابات پارلمانی "افغانستان" است

والی هرات در دیدار با نماینده سازمان ملل در افغانستان گفت: این ولایت زمینه های لازم را برای اجرای انتخابات در این ولایت فراهم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،  روز چهارشنبه نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان وارد هرات شد و با والی هرات گفتگو کرد.

محمد اصف رحیمی والی هرات در این دیدار گفت: جدیت مسولان اداره محلی دربخش های نظامی وغیرنظامی به هدف تسهیل امورمربوط به انتخابات درسطح شهرو شهرستانهای هرات کاملا اماده است و هیچ مشکلی در این قسمت به چشم نمی‌خورد.

وی بیان داشت که آنها به نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد اطمینان دادند که مراحل ثبت نام های رای دهندگان در شهر و شهرستانهای هرات به بهترین روش صورت خواهند گرفت و هرات اماده است تا انتخابات پارلمانی و شوراهای شهری در این ولایت برگزار شود.

از سوی دیگر یاماماتو نماینده دبیرکل سازمان ملل در افغانستان نیز از حمایت جدی جامعه جهانی از روند مردم سالاری و انتخابات اطمینان داد و گفت: جامعه جهانی و سازمان ملل در کنار مردم افغانستان از گذشته بوده و حال هم این همکاریها را گسترش خواهد داد.

گفتنی است که مرحله دوم ثبت نام انتخابات پارلمانی و شوراهای شهرستانها در هرات از 10 روز به اینسو اغاز یافته است و از اغاز ثبت نام تاکنون نزدیک به 252000 هزار تن از زنان و مردان ثبت نام کرده اند.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر