ماهان شبکه ایرانیان

شیائومی از Mi ۸ SE رونمایی کرد؛‌ اولین موبایل با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰

شیائومی در مراسم امروز خود از دو تلفن همراه جدید رونمایی کرد. یکی شیائومی Mi ۸ و یکی Mi ۸ Explorer Edition که دارای سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر و بدنه پشتی شفاف است

شیائومی از Mi 8 SE رونمایی کرد؛‌ اولین موبایل با چیپست اسنپدراگون 710

شیائومی در مراسم امروز خود از دو تلفن همراه جدید رونمایی کرد. یکی شیائومی Mi 8 و یکی Mi 8 Explorer Edition که دارای سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر و بدنه پشتی شفاف است. این شرکت چینی اما قصد دارد مدل سومی هم با نام Mi 8 SE ارائه دهد که طبیعتا قیمت کمتر و مناسب‌تری برای خریداران دارد. Mi 8 معمولی قیمت پایه 420 دلاری دارد در حالی که Mi 8 SE فقط 280 دلار قیمت‌گذاری شده.

از لحاظ ظاهری دو تلفن همراه یکی هستند اما نکته جالب در مورد آن ارائه چیپست اسنپدراگون 710 برای اولین بار روی این گوشی جدید است. اسنپدراگون 710 در واقع چیپست میان‌رده تازه از راه رسیده کوالکام محسوب می‌شود و برای موبایل‌های میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Mi 8 SE

تصویری از Mi 8؛ تفاوتی خاص با Mi 8 SE به چشم نمی‌خورد

چیپست مذکور دارای ترکیب هسته 4 در 4 کریو است. 4 هسته پردازشی تا 2.2 گیگاهرتز سرعت دارند در حالی که 4 هسته دیگر تا 1.7 گیگاهرتز کلاک شده‌اند. این چیپست همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی که در اسنپدراگون 845 شاهد آن هستیم را هم ارائه می‌دهد.

Mi 8 نمایشگر AMOLED با ابعاد 5.8 اینچ دارد، دوربین‌ جلوی آن 20 مگاپیکسلی است و دوربین‌های پشتی ترکیب دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی هستند. یک باتری 3120 میلی آمپر ساعتی نیز درون آن گنجانده شده. هر سه مدل گوشی‌های معرفی شده امروز شیائومی همراه با MIUI 10 که براساس اندروید 8.0 اوریو ساخته شده ارائه می‌شوند.

Mi 8 SE ماه آینده و با قیمت 1799 یوآن یا 280 دلار در چین عرضه می‌شود. هنوز از ارائه آن در بازارهای جهانی خبری نیست و طی هفته‌های آینده می‌توان منتظر این خبر ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان