در دیدار با وزیر خارجه روسیه مطرح شد کیم جونگ اون: اراده کره شمالی برای خلع سلاح هسته ای تغییری نکرده و ثابت است

طبق گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی، رهبر این کشور طی دیدار با وزیر خارجه روسیه درباره اینکه موضوع روابط پیونگ یانگ با واشنگتن و خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره «مرحله به مرحله» حل شود، ابراز امیدواری کرد.

در دیدار با وزیر خارجه روسیه مطرح شد			کیم جونگ اون: اراده کره شمالی برای خلع سلاح هسته ای تغییری نکرده و ثابت است
به گزارش فارس، در حالی که در نیویورک مقام ارشد کره شمالی با وزیر خارجه آمریکا برای هموار کردن زمینه دیدار آتی سران دو کشور دیدار کرده، کیم جونگ اون در پیونگ یانگ و در دیدار با وزیر خارجه روسیه درباره حل موضوع خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره اظهارنظر کرد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی، گزارشی درباره اظهارات رهبر این کشور در دیدار با وزیر خارجه روسیه که به پیونگ یانگ سفر کرده بود، منتشر کرد.

بنا بر گزارش رویترز، کیم جونگ اون در دیدار با «سرگئی لاوروف» تاکید کرده که خواست و اراده کره شمالی درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره، «ثابت و پایدار است و تغییری در ان حادث نشده است».

رهبر کره شمالی همچنین ابراز امیدواری کرد که موضوع روابط کره شمالی و آمریکا و خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره ، بر اساس و پایه «مرحله به مرحله» حل شود.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم و لاوروف همچنین توافق کردند که تبادل نظرها و همکاری‌های پیونگ یانگ و مسکو تسریع شود و دو کشور، سال جاری یک نشست دوجانبه ترتیب دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان