ماهان شبکه ایرانیان

کشاورزیان مطرح کرد؛

آماده باش ۱۲ هزار راهدار در طرح ترافیکی نوروز/ اصلاح ۳۵۰ نقطه حادثه خیز راه های کشور در سال ۹۵

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز راه های کشور خبر داد.

آماده باش 12 هزار راهدار در طرح ترافیکی نوروزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در رزمایش طرح نوروزی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای نوروز اظهار داشت: همکاران ما در گرما و سرما برای هموطنان تلاش می کنند و در نوروز امسال نیز بیش از 12 هزار راهدار در قالب یک هزار و 200 اکیپ و با  7 هزار و 500 دستگاه خودرو در جاده کشور مستقر هستند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم شرکت های مسافربری نظارت بیشتری بر خودروهای خود از نظر فنی داشته باشند.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده، لازم است تا رانندگان نیز با رعایت قانون، سفر خوش و ایمنی را رقم بزنند.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: امسال موفق شدیم بخشی از قطعات جاده هراز و فیروزکوه را تکمیل کنیم تا ترافیک روانتری را شاهد باشیم.

*اصلاح 350 نقطه حادثه خیز در سال 95

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز 96، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقا ایمنی جاده ها یکی از اولویت های مهم ما بوده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی 3 هزار نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های راهداری اصلاح هندسی تقاطع ها و دوربرگردان ها است و ایمن سازی نقاط حادثه خیز از اولویت های اصلی برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در کل کشور است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 350 نقطه حادثه خیز رفع و اصلاح شد و سایر نقاط حادثه خیز در دست انجام است؛ همچنین خط کشی و رنگ آمیزی مجدد راه‌ها از جمله برنامه هایی بوده که برای نوروز 96 عملی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان