به گزارش ایسنا، افشار در نشست مشترک بررسی موانع و مشکلات استاندارد سازی جایگاهها که با حضور جمعی از نمایندگان سازمان استاندارداستان تهران، سازمان ملی پخش فراورده های نفتی، شرکت گاز استان تهران، نماینده شرکت واحد اتوبوسرانی و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد،با اشاره به حفظ و نگهداشت مطلوب تجهیزات و تعمیرات جایگاهها اظهارکرد: بهتر است دیسپنسرهایی که به لحاظ فنی مشکلدار و غیر فعال هستند با هماهنگی سازمان استاندارد استان تهران، صورت جلسه و پلمب شوند.
وی افزود: این امر سبب کاهش بار روانی بصری برای شهروندان می شود. وقتی مراجعان به واسطه پلمب دستگاه ازعدم کارایی آن مطمئن شوند، فشار روانی ناشی از فعال نبودن برخی از دستگاهها کمتر خواهد شد و شهروند از عدم کارکرد آن دسپنسر اطمینان حاصل خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به رعایت نکردن مسائل کارشناسی پیش از احداث برخی جایگاهها اشاره کرد و گفت: دو جایگاه CNG شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران با عنوان جنت آباد 1 و 2 به فاصله بسیار نزدیک از هم قرار دارند و این چیدمان توجیه علمی و منطقی ندارد. لازم است در این زمینه نیز تصمیمگیری صحیح و معقولی صورت گیرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، در این جلسه مقرر شد بازدیدهای میدانی با حضور تمامی اعضای جلسه از جایگاههای اتوبوسی و سواری که دارای نقص هستند، به عمل آید و مشکلات احتمالی هر یک از جایگاهها مرتفع شود و در نهایت نماینده بازرسی سازمان استاندارد استان تهران ضمن بازدید و تایید روایی حل مشکلات، دستور استاندارد سازی را اعلام کند.