علیرضا جلالی در گفتگو با مهر:

فیلمبرداری «ماهور» به پایان رسید/ آماده شدن فیلم تا فجر جهانی

علیرضا جلالی تهیه کننده «ماهور» از پایان فیلمبرداری این فیلم که ساخته حمید زرگرنژاد است، گفت.

فیلمبرداری «ماهور» به پایان رسید/ آماده شدن فیلم تا فجر جهانی

علیرضا جلالی تهیه کننده فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز گذشته 22 اسفند فیلمبرداری این اثر در جنوب کشور به پایان رسید و ما به تهران بازگشتیم.

وی افزود: تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و روزهای پایانی خود را می گذارند با این وجود به نظرم «ماهور» در ابتدای سال آینده به طور کامل آماده نمایش شود.

جلالی در پایان عنوان کرد: این فیلم به طور قطع تا زمان برگزاری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده می شود اما ما هنوز تصمیمی برای نمایش «ماهور» در این جشنواره نگرفته ایم.

فیلم سینمایی «ماهور» در روستای بازسازی شده احمد آباد سیار در روستای عطیش از توابع شهرستان کارون ساخته شد.

«ماهور» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد است و علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

بازیگرانی چون کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم  نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان از مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، ماکان رضایی پور دستیار اول کارگردان، کاوه ایمانی تدوین، شهرام خلج طراح چهره پردازی، محمد عفراوی مدیر تولید و برنامه ریزی، بهزاد آدینه طراح صحنه و مرضیه آذری به عنوان منشی صحنه نام برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان