امیدواری فیگو به ماندن رونالدو در رئال

لویس فیگو، ستاره‌ی سابق رئال مادرید امیدوار است کریستیانو رونالدو همچنان در تیم قهرمان حال حاضر اروپا ماندگار باشد.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه"، آینده‌ی رونالدو در حال حاضر یکی از داغ‌ترین سوژه‌های رسانه‌ای است چرا که این فوتبالیست 33ساله بعد از سومین قهرمانی پیاپی رئال در لیگ قهرمانان اروپا، در کمال شگفتی، به ترک باشگاه اشاره‌هایی کرده بود. 


قهرمان 5 توپ طلای فیفا کمی بعد، به خاطر صحبت‌های خود بعد از فینال اروپا عذرخواهی کرد و در جریان رژه‌ی پیروزی رئال، تلاش کرد هواداران قهرمان اروپا را به آینده‌ی حضورش در مادرید امیدوار کند. گفته می‌شود رونالدو ممکن است به باشگاه سابق خود منچستریونایتد بازگشته یا به قهرمان فرانسه پاریس سن‌ژرمن ملحق شود. 


فیگو بعد از بازی اسطوره‌های رئال مادرید و آرسنال که در سانتیاگو برنابئو انجام شد و با پیروزی رئالی‌ها به پایان رسید، گفت:" من هم مثل همه‌ی هواداران رئال مادرید امیدوارم کریستیانو بماند. او یک روز بازنشسته خواهد شد و رئال مادرید همچنان یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا خواهد بود."


رونالدو برای حضور در جام جهانی با پیراهن پرتغال آماده می‌شود. پرتغال در گروه بی جام جهانی به مصاف اسپانیا ( 15 ژوئن )، مراکش ( 20 ژوئن ) و ایران ( 25 ژوئن ) خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان