ترامپ خواستار یک توافق جدید و همه‌جانبه با ایران است!

رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با نخست‌وزیر انگلیس خواستار یک توافق همه‌جانبه با ایران شده که به ادعای او همه رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران را پوشش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن اشاره به گفتگوی تلفنی روز دوشنبه «ترزا می» و دونالد ترامپ اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نخست‌وزیر انگلیس خواستار یکتوافق جدید و همه‌جانبه با ایران شده‌ است؛ توافقی که همه رفتار‌های بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله در یمن و سوریه را پوشش دهد!

در ادامه این بیانیه آمده است:  رئیس جمهور همچنین بر لزوم برقراری دوباره تعادل تجاری با اروپا تاکید کرد و ابراز امیدوار کرد توافق برکسیت موجب افزایش تنش در مرز‌های ایرلند شمالی نشود. دو طرف همچنین درباره اهداف خود برای نشست سران گروه هفت در کانادا و نیز سفر آتی رئیس جمهور آمریکا به انگلیس در ماه ژوئیه گفتگو کردند.

سخنگوی «ترزا می» ٬ نخست‌وزیر انگلیس در روایت خود از این گفتگوی تلفنی اعلام کرد نخست‌وزیر روز دوشنبه در تماسی تلفنی با دونالد ترامپ٬ رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم واشنگتن مبنی بر اعمال تعرفه گمرکی بر فولاد و آلومینیوم وارداتی از کشور‌های اتحادیه اروپا را «ناعادلانه و عمیقا ناامیدکننده» خواند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان