موجودی شیائومی Mi ۸ در کمتر از یک دقیقه در چین فروخته شد

هفته پیش چینی‌ها از شیائومی Mi ۸ رونمایی کردند و قرار بود روز گذشته در چین فروش اولیه آن آغاز شود و خریداران برای ثبت نام و دریافت موبایل اقدام کنند. گویا محبوبیت این موبایل ارزان قیمت و قدرتمند به قدری بالا بوده که کمتر از یک دقیقه طول کشید تا موجودی آن به اتمام برسد.

موجودی شیائومی Mi 8 در کمتر از یک دقیقه در چین فروخته شد

هفته پیش چینی‌ها از شیائومی Mi 8 رونمایی کردند و قرار بود روز گذشته در چین فروش اولیه آن آغاز شود و خریداران برای ثبت نام و دریافت موبایل اقدام کنند. گویا محبوبیت این موبایل ارزان قیمت و قدرتمند به قدری بالا بوده که کمتر از یک دقیقه طول کشید تا موجودی آن به اتمام برسد.

به طور دقیقتر اگر بخواهید بدانید، 37 ثانیه زمانی بود که شهروندان چینی تمام موجودی شیائومی Mi 8 را خریداری کردند و فاکتور قیمت احتمالا یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن به حساب می‌آید.

شیائومی Mi 8

تبلیغات Mi 8 در چین

با قیمت 420 دلاری، شیائومی Mi 8 قابلیت‌های بسیاری برای ارائه دارد و شباهت آن به آیفون X نیز یکی دیگر از فاکتورها و عوامل فروش به حساب می‌آید. تنها تفاوت ظاهری فاحش اما یک حاشیه نسبتا ضخیم در قسمت پایینی موبایل است.

اما در بعد سخت‌افزاری، شیائومی Mi 8 سنگ تمام گذاشته و از اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و حافظه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی استفاده می‌کند. دوربین دوگانه در قسمت پشتی از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که تلفیق آن با فناوری هوش مصنوعی، امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شیائومی Mi 8 را بسیار شبیه به آیفون X جلوه می‌دهد. در حقیقت این موبایل اولین اندرویدی مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر