لرستانی در گفت‌وگو با میزان:

قصد دارم یک سریال تلویزیونی را کارگردانی کنم/هنوز هم برای اولین فیلم منتظر پروانه ساخت هستم

بازیگر فیلم اخراجی ها گفت: مدت هاست از بازیگری در عرصه تلویزیون دور شده ام. البته دلیل این دوری من قصدم برای کارگردانی در تلویزیون است. طرح های زیادی را برای کارگردانی به تلویزیون داده ام و اگر تایید شود می خواهم در تلویزیون سریال بسازم.

شهره لرستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین مراحل ساخت نخستین فیلم سینمایی خود گفت: نمی دانم چرا همه چیز طولانی شده است. متوجه نمی شوم که چرا روند دریافت پروانه ساخت فیلم من باید تا امروز طول بکشد. حالا هم که تعطیلات شده و مشخص نیست بالاخره چه زمانی به کار من رسیدگی می کنند.

قصد دارم یک سریال تلویزیونی را کارگردانی کنم/هنوز هم برای اولین فیلم منتظر پروانه ساخت هستم/////////////////جمعه

وی در همین راستا افزود: روند دریافت پروانه ساخت فیلم من به دیروز و یا یک هفته پیش بر نمی گردد. من ماه هاست به دنبال دریافت پروانه ساخت هستم اما دوستان انگار نمی خواهند زیاد به من توجه کنند. خودم هم از وضعیت فعلی خسته شده ام اما همچنان به تلاشم ادامه می دهم.

بازیگر فیلم اخراجی ها با اشاره به روند سخت ساخت فیلم سینمایی خود اضافه کرد: مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای ساخت فیلمم با آنها مبارزه کنم. از جمله این مشکلات علاوه بر مشکل پروانه ساخت مشکلات مالی است که باید برای شروع آنها را نیز پشت سر بگذارم.

قصد دارم یک سریال تلویزیونی را کارگردانی کنم/هنوز هم برای اولین فیلم منتظر پروانه ساخت هستم/////////////////جمعه

بازیگر سریال "سه در چهار" در مورد فعالیت های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: خوشبختانه این روزها در عرصه بازیگری فعالیت زیادی دارم و هم اکنون فیلم خجالت نکش را روی پرده سینما دارم. از سویی فیلم "خماری" به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" نیز از جمله آثاری است که در نوبت اکران دارم.

لرستانی درباره ادامه فعالیت خود در تلویزیون خاطرنشان کرد: مدت هاست از بازیگری در عرصه تلویزیون دور شده ام. البته دلیل این دوری من قصدم برای کارگردانی در تلویزیون است. طرح های زیادی را برای کارگردانی به تلویزیون داده ام و اگر تایید شود می خواهم در تلویزیون سریال بسازم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان