ماهان شبکه ایرانیان

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مردم روزه دار در تهران و دیگر شهرهای ایران در رسانه های بین المللی بازتاب داشته است.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

به گزارش مهر، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفته است.

شبکه المیادین لبنان ضمن پوشش  مستقیم مراسم گزارش داد:تهران و  900 شهر ایران شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس است. شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس بر ادامه حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و مقاومت آن تاکید کردند. راهپیمایی کنندگان بر حمایت از تظاهرات بازگشت فلسطینی تاکید و طرح های یهودی سازی قدس را محکوم کردند. راهپیمایی کنندگان بر حمایت از قدس شریف و آزادی سرزمین فلسطین از سوی ملت آن تاکید کردند.

شبکه روسیاالیوم کشور روسیه نیز به پوشش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران پرداخت و اعلام کرد: تظاهرات در بسیاری از شهرهای ایران به مناسبت بزرگداشت روز قدس برگزار شد. این راهپیمایی در تهران پایتخت ایران در دهها مسیر برگزار و راهپیمایی کنندگان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعارهایی در حمایت از ملت فلسطین سر دادند.

خبرگزاری سانا سوریه نیز اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در همبستگی با ملت فلسطین و حقوق بر حق آن در تهران و بیش از 900 شهر ایران شروع شده است. شرکت کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت جنایات اشغالگران اسرائیلی و عملیات یهودی سازی برنامه ریزی شده اشغالگران در فلسطین اشغالی به ویژه شهر قدس حمل می کنند. راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار روز جهانی قدس رمز وحدت و جهاد امت اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و زوال حتمی رژیم صهیونیستی است. در این راهپیمایی مسئولان عالی رتبه ایران و سفیر سوریه در تهران عدنان محمود حضور دارد.

شبکه المسیره یمن نیز گزارش داد: راهپیمایی گسترده ای در تهران پایتخت ایران و تعدادی از شهرهای دیگر ایران در حال برگزاری است.

العهد لبنان نیز اعلام کرد: صبح امروز جمعه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و 900 شهر ایران با مشارکت گسترده مردم شروع شده است. شرکت کنندگان در این راهپیمایی که همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و ضمن مخالفت با سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

الغدپرس عراق گزارش داد: راهپیمایی گسترده ای در شهرها و مناطق مختلف ایران در حال برگزاری است و راهپیمایی کنندگان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعارهایی در همبستگی با ملت فلسطین سر دادند.

خبرگزاری رویترز نیز  به راهپیمایی مردم ایران در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان