سردار مهری در گفتگو با الف: ادعای دوستی با ملت ایران یک دروغ بزرگ آمریکائیها و صهیونیست هاست

رییس پلیس راهور ناجا گفت: ادعای دوستی با ملت ایران یک دروغ بزرگ آمریکائیها و صهیونیست هاست.

سردار مهری در گفتگو با الف:			ادعای دوستی با ملت ایران یک دروغ بزرگ آمریکائیها و صهیونیست هاست

سردار تقی مهری که امروز در راهپیمایی با شکوه روز قدس تهران حضور داشت در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به ادعای دوستی با ملت ایران از سوی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: بهترین شاخصی که امروز از نظر حقوق بشری می توانیم تشخیص دهیم این است که برخی کشورها یک ماسک حقوق بشری و طرفدار مردمی به خودشان می زنند اما در عمل رفتار دیگری دارند.

وی افزود:صهیونیست ها و آمریکائیها با این ادعاهای دروغین خود در پشت صحنه جنایت زیادی علیه بشریت مرتکب می شوند و ما هر روز شاهد شهید کردن مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان توسط آنها هستیم.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: این ادعای دروغین دوستی با ملت تایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا مثل دیگر ادعاهای آنهاست.

سردار مهری روز قدس را روز وحدت مسلمانان جهان دانست و گفت:  با ابتکاری که حضرت امام (ره) انجام دادند و پایان جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند، مردم مسلمان جهان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز، گوشه هایی از  وحدت مسلمین را به نمایش می گذارند.

وی افزود: برای حل این معضل مهم جهان اسلام که اشغال فلسطین است، مردم ایران هر ساله در راهپیمایی حضور می یابند، همچنین ما شاهد یک خیزش و قیام جدید علیه صهیونیست ها در جهان اسلام هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان