قیمت و شرایط فروش جک J۴ توسط کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور به عنوان نماینده محصولات جک در ایران به تازگی شرایط فروش جک J۴ را اعلام کرده است. جک J۴ یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر جک J۵ شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود

قیمت و شرایط فروش جک J4 توسط کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور به عنوان نماینده محصولات جک در ایران به تازگی شرایط فروش جک J4 را اعلام کرده است. جک J4 یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر جک J5 شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود. در حالی که جک J5 در نسخه اتوماتیک از یک پیشرانه 1.8 لیتری با قدرتی در حدود 140 اسب بخار سود می برد، حالا جک J4 با وزن کمتری به پیشرانه ای اقتصادی تر با حجم 1.5 لیتر مجهز شده است که توان تولید 103 اسب بخار قدرت را دارد.

جک J4 شرایط فروش و قیمت

در مقام مقایسه گیربکس اتوماتیک این مدل نیز نسبت به نمونه مورد استفاده در جک J5 تغییر کرده است و به جای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک قبلی شاهد استفاده از یک گیربکس CVT با ضرایب متغییر پیوسته هستیم که مصرف سوخت اقتصادی تر و شتاب گیری بهتر در سرعت های میانی را نسبت به گیربکس های اتوماتیک کلاسیک نوید می دهد.

از جمله شاخص ترین رقبای جک J4 در بازار می توان به بسترن B30، برلیانس H330، تندر 90 اتوماتیک و امثال این موارد اشاره کرد.این درحالیست که با توقف تولید MVM 550 عملا رقیب مستقیم چندانی از گروه مدیران خودرو برای این سدان اتوماتیک اقتصادی وجود ندارد و مشتریان به نوعی با کمبود انتخاب در این رده قیمتی مواجه اند.

شرایط فروش جک J4 و قیمتشرایط فروش جک J4 اتوماتیک سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصدی می شود همچنین به ازای هر ماه تاخیر در تحویل خودرو نیز سودی 2.5 درصدی به خریداران محترم تعلق خواهد گرفت. میزان مصرف سوخت جک J4 اتوماتیک 6.3 لیتر اعلام شده و حجم باک بنزین این خودرو 45 لیتر است و با استاندارد آلایندگی یورو 4 همراه شده است. وزن خالص جی 4 در حدود 1110 کیلوگرم و حداکثر سرعت این سدان جمع و جور 180 کیلومتر در ساعت است.
جک J4 در یک کلاس پایین‌ تر از J5 قرار می‌ گیرد و قیمت پایین‌ تری هم دارد. به همین دلیل طراحی جک J4 به وضوح ضعیف‌ تر از J5 است و به زیبایی برادر بزرگتر و محبوبش نیست.

جک J4 شرایط فروش و قیمت

طراحی بدنه جک J4 کاملا ساده نه چندان مدرن به نظر می رسد. ابعاد جک J4 معادل 4435 میلی متر در طول، 1735 میلی متر در عرض و 1505 میلی متر در ارتفاع است که کمی کوچکتر از جک J5 محسوب می‌ شود.

جک J4 تحویلی کرمان موتور مجهز به یک موتور 1.5 لیتری 103اسب بخاری است. گیربکس CVT این خودرو گشتاور 146 نیوتن متری موتور را به چرخها منتقل می کند.جک J4 شرایط فروش و قیمتسیستم فرمان برقی، ترمز های عقب کاسه ای، تعلیق میله پیچشی چرخ های عقب، رینگ های 15 اینچی با وزن 1150 کیلوگرم از جمله دیگر ویژگی های فنی جک J4 به عنون یک سدان اقتصادی هستند.

جک J4 مجهز به سیستم ‌های TPMS، ABS ،EBD و … است. جک جی 4 در نسخه فول به کمربند ایمنی مجهز شده و فرمان آن در تمام نسخه ‌ها قابلیت جذب ضربه را دارد. و موضوع جالب توجه اینکه تمام سیستم ‌های ایمنی جک J4 تحت لیسانس کمپانی بوش آلمان به تولید رسیده است.

جک J4 شرایط فروش و قیمت امکانات و آپشن های رفاهی

نمونه فول جک J4 به امکاناتی مانند: سانروف، کروزکنترل، 6 بلندگو، آینه‌ های برقی، چراغ ‌های جلوی اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز شده است و کرمان موتور در قالب اعلام شرایط فروش جک J4 قیمت این محصول را برابر با 66.9 میلیون تومان اعلام کرده است که البته شامل یک میلیون تومان تخفیف اولیه نیز می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر