ماهان شبکه ایرانیان

ریوالدو: مسی هنوز اسطوره آرژانتین نیست

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که اگر لیونل مسی موفق به کسب قهرمانی در روسیه نشود، در قیاس با مارادونا، میراثی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مسی که 23 جام با بارسلونا کسب کرده، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می‌شود ولی او هنوز در کسب جام جهانی ناکام بوده است. مارادونا که او نیز از بهترین های تاریخ شناخته می‌شود، در سال 1986 موفق شد جام را بالای سر ببرد. حال ریوالدو که خود سال 2002 قهرمان رقابت ها شد، مدعی شد که مسی باید هر طور که شده جام را بالای سر ببرد، در غیر این صورت با مارادونا قابل قیاس نیست.

او گفت:" مسی از همین حالا برای کارهایی که برای بارسلونا انجام داده یک اسطوره است. نمی‌توان بیش از این گفت. آرژانتین به عنوان یک کشور، مارادونا را داشته که بزرگترین ستاره اش در جام جهانی بوده است. بنابراین شاید برای آرژانتینی ها، مسی در سطح اسطوره ای مثل مارادونا نیست، مهم نیست شما برای باشگاهتان چه کرده اید و جام های زیادی برده اید، یا اینکه چند بار قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شده اید.این ها برای هواداران باشگاه مهم است ولی برای مردم آرژانتین، مهم ترین چیز جام جهانی است. البته قابل درک است زیرا جام جهانی بزرگترین رقابت جهان است.

اگر موفق به بردن آن نشوید، ممکن است مردم بر این اساس فکر کنند که کارنامه شما تکمیل نیست. فکر می‌کنم وقتی مسی  قهرمان جام جهانی شود، آرژانتینی ها او را اسطوره ای در سطح مارادونا بدانند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان