پیام تسلیت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای درگذشت دکتر احمدی

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طی پیامی ضایعه رحلت دکتر احمد احمدی، این دانشمند فرزانه حوزه و دانشگاه را به عموم اندیشمندان و جامعه علمی کشور و ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان تسلیت گفت.

پیام تسلیت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای درگذشت دکتر احمدی

به گزارش ایسنا، در متن پیام مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آمده است: "
باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
استادی گرانقدر و محبوب، اسلام‌شناسی عارف و عامل، فیلسوفی ریزبین و نوآور و نویسنده‌ای توانا پس از عمری مجاهده علمی و دینی و خلق آثاری پر برکت و مثمر در شب‌هایی بزرگ جان به جانان تقدیم کرد و به ملکوت اعلا شتافت. 

استاد دکتر احمد احمدی میراث‌دار معارف دینی و تفکر فلسفی از امام خمینی و علامه طباطبایی و متبحر در فلسفه غرب و از بزرگان کاروان اندیشه و عمل در انقلاب اسلامی بود. او شخصیتی پاک طینت، پرتلاش و خستگی ناپذیر، بی ریا و صادق، متواضع و قانع، صریح‌الکلام، ساده زیست، عدالتخواه، دلسوز طبقات محروم و محبوب نسل انقلاب و جوانان بود. دکتر احمدی از جمله شخصیت‌های کمیابی بود که روزگار بسی باید بگذرد که چونان او را پرورش دهد. 

این استاد عالی مقام در سمت رئیس اندیشکده معنویت در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تلاشی از عمق جان در تبیین معنویت دینی و تأثیر آن در زندگی و پیشرفت داشت و  در آخرین سخنرانی خود که با عنوان «تجلی معنویت در اندیشه و عمل» در کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در سال جاری ایراد کرد، با نفسی گرم و آرامشی قلبی از ضرورت کار و تلاش معنوی برای پیشرفت سخن گفت و از ارزش حیات انسانی و مسئولیت حفظ آن، از تکلیف انسان‌ها در برابر هم، در برابر حیوانات، آب، درخت و زمین یاد کرد، از اخلاق محیط‌زیست سخن به میان آورد و این آیه شریفه را تلاوت کرد که «انا لله و انا الیه راجعون». خداوند او را با پیامبران، شهدا، اولیا و صالحان، دانشمندان اهل عمل و قسط و عدل محشور فرماید.

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ضایعه رحلت این دانشمند فرزانه حوزه و دانشگاه را به عموم اندیشمندان و جامعه علمی کشور و ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید و در این ایام پر فیض علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ مسئلت دارد".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان