با صدور پیامی؛

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، درگذشت عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار سازمان «سمت» و شاگرد برومند حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفت

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی»

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار سازمان «سمت» و شاگرد برومند حضرت امام خمینی (ره) موجب تأثر و تألم جامعه حوزوی، علمی و فرهنگی کشور شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی تمام عمر خویش را در راه کسب شناخت و ترویج معارف اهل بیت (ع) و تربیت شاکردان بزرگ در امر فلسفه اسلامی گذراند.

جامعه اسلامی ما عظمت علمی و اخلاقی  او را درک می‌کند، چون جای دریا، در دریاست و بضاعت ما در این مقال فقط چشیدن جرعه‌ای از این دریای علمی اوست تا به اندازه فهم خود از بزرگی و عظمت این بزرگوار بگوییم.

بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت               سرخم می سلامت شکند اگر سبوئی

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، پیشکسوت فلسفه اسلامی و فلسفه غرب از شاگردان حضرت امام خمینی (ره)، سیدحسین طباطبایی بروجردی (ره)، آیات عظام سلطانی، مشکینی و نجفی مرعشی بود که دروس  فقه و اصول را تلمذ کرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این ضایعه دردناک را به محضر بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم در سراسر کشور، بیت شریف آن بزرگوار و همه ارادتمندان آن عالم روحانی  تسلیت عرض می‌نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان