نمایش ناامید کننده آنتم، مورد انتظارترین بازی همایش EA نگرانی هایمان را در رابطه با آخرین اثر استودیو بایوور افزایش داد.
عنوانی که سال گذشته در طول همایش نمایش قدرتمندی داشت، امسال در اولین قدم با نشان دادن کانسپت آرت و تیزری کوتاه از محیط بازی، عطش جمع بزرگی از مخاطبان را به شکل نامطلوبی فرو نشاند.
در دوره ای که عدم وجود لوت باکس ها تبلیغات مثبتی برای بازی به حساب می رود؛ سازندگان صرفا بر روی این نکته و امکان شخصی سازی مانوور دادند و چیزی جدید و خاصی برای عرضه نداشتند.
حتی تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی در انتهای همایش، ملغمه ای از عناوینی همچون دستینی، آیرون من، اورواچ، تایتانفال، مس ایفکت و محیط های مانستر هانتر را به نمایش گذاشت و نمایش متفاوتی نسبت به سال گذشته شاهد نبودیم.
امیدواریم تیر آخر بایوور اینطور که به نظر می آید به هدر نرود و بازی فرای چیزی که امروز شاهد آن بودیم بشود. و البته نمایش درخور توجهی هم در کنفرانس مایکروسافت داشته باشد، گویا الکترونیک آرتز همه برگهای برنده خود را به ردموندیها فروخته تا ایکس باکس وان هم در E3 بدرخشد.