چه سایز شال و روسری برای چه کاربردی مناسب است؟

همان‌طور که می‌دانید سایز شال و روسری دارای تنوع زیادی است. حال اینکه هر سایز شال یا روسری برای چه کاربردی مناسب است و بهتر است کدام را انتخاب کنید و بخرید، موضوعی‌ست که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت

چه سایز شال و روسری برای چه کاربردی مناسب است؟

همان‌طور که می‌دانید سایز شال و روسری دارای تنوع زیادی است. حال اینکه هر سایز شال یا روسری برای چه کاربردی مناسب است و بهتر است کدام را انتخاب کنید و بخرید، موضوعی‌ست که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اولین نکته این است که شما قصد خرید شال دارید یا روسری و مسئله دوم این است که برای کجا می‌خواهید آن را سر کنید. قطعاً شما هم در کمد لباستان یک چوب‌لباسی مخصوص شال و روسری‌ دارید و با دقت و وسواس آن‌ها را مرتب کرده‌اید. این اکسسوری برای هر خانمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایز شال و روسری در خرید چقدر اهمیت دارد؟

شاید برای شما سایز شال و روسری در خرید در درجۀ چندم اهمیت قرار داشته باشد و مسئله مهم برای شما طرح و مدل شال و روسری باشد، اما اگر به میزان اهمیت سایز آن آگاهی داشته باشید حتماً در انتخابتان تجدیدنظر خواهید کرد. انواع مختلف سایز روسری به شرح ذیل است:

  • 65*65: این سایز روسری جنبۀ تزئینی دارد و به‌عنوان دستمال‌گردن یا برای بستن دور مچ دست کاربرد دارد.
  • 75*75: این روسری در سایز کوچک و معمولاً از جنس حریر یا ساتن یا ابریشم است.
  • 90*90: متداول‌ترین سایز روسری که اندازه‌ای متوسط دارد.
  • 120*120: امروزه پوشیدن روسری‌هایی با سایز بزرگ طرفداران بسیاری دارد.
  • 200*65: اکثر شال‌های امروزی این سایز را دارند و به آن شال قواره‌دار هم می‌گویند.سایز شال و روسری

شال یا روسری شال یا روسری

شما باید با‌توجه‌به مکانی که در آن حاضر می‌شوید نوع شال یا روسری خود را انتخاب کنید. مثلاً برای کاربرد روزمره استفاده از روسری با سایز متوسط مناسب است.

انتخاب جنس شال هم به فصلی که در آن قرار دارید بستگی دارد. برای روزهای بهاری و تابستانی بهتر است از جنس‌های نخی برای استایل کژوال خود بهره ببرید که هم سبُک است و هم خنک. اگر برای رفتن به مهمانی رسمی به‌دنبال مدل شال و روسری هستید از سایز‌های متوسط و جنس ساتن‌ابریشم استفاده کنید. برای رفتن به جشن عروسی متناسب با استایل و پوششتان از شال یا روسری مجلسی حریر، ابریشم یا ساتن بهره ببرید. برای چنین مراسمی سایز دلخواهتان را انتخاب کنید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان