بی ام و سری ٤ کروک با چه تغییراتی باز می گردد؟ + فیلم

یکی از خودروهایی که در غرفه ی بی ام و در نمایشگاه خودروی ژنو جلب توجه می کرد و احتمال عرضه ی آن در بازار ایران نیز وجود دارد مدل سری ۴ است

یکی از خودروهایی که در غرفه ی بی ام و در نمایشگاه خودروی ژنو جلب توجه می کرد و احتمال عرضه ی آن در بازار ایران نیز وجود دارد مدل سری 4 است. این خودرو که به عنوان مدلی برای جایگزینی سری 3 کوپه تولید شد با موتورهای دو لیتری توربوی خود در بازار ایران نیز حضور دارد و نمونه ی به نمایش درآمده در ژنو نیز مجهز به موتور 2 لیتری توربوی جدید بود.
در بحث ابعاد، بی ام و سری 4 دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4.6، 1.8 و 1.3 متری است. این خودرو دارای 2 نوع موتور 2 لیتری چهار سیلندر است که از پتانسیل کافی برای عرضه در کشور برخوردار هستند و در کد های 420 و 430 قرار داده شده اند.
نخستین موتور 2 لیتری توربو است که می تواند 184 اسب بخار قدرت و 270 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. بی ام و 420 با این موتور می تواند در عرض 7.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. موتور بعدی نیز 2 لیتری توربو است که می تواند 252 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور تولید کند. شتاب مدل 430 با این موتور معادل 5.8 ثانیه است.
مدل کانورتیبل این خودرو که در فیلم انتهای مطلب نیز می توانید آن را مشاهده کنید از جدی ترین رقبای مرسدس بنز کلاس E کابریولت است و به خصوص در بازار داخلی می تواند با استفاده از خدمات پس از فروش بهتر و گسترده تر موقعیت بهتری داشته باشد.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده از بی ام و سری 4 در نمایشگاه خودروی ژنو را که توسط گروه خودروبانک آماده شده است را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر