بازی مموراندا هفته آینده در ایران و روی پلتفرم هیولا عرضه می شود

مموراندا، بازی ایرانی تحسین شده که از مدتی پیش روی پلتفرم های استیم و GOG عرضه شده بود، از روز دوشنبه آتی، ۲۱ خردادماه، همراه با زیرنویس فارسی روی پلتفرم هیولا فروخته خواهد شد.

بازی مموراندا هفته آینده در ایران و روی پلتفرم هیولا عرضه می شود

مموراندا، بازی ایرانی تحسین شده که از مدتی پیش روی پلتفرم های استیم و GOG عرضه شده بود، از روز دوشنبه آتی، 21 خردادماه، همراه با زیرنویس فارسی روی پلتفرم هیولا فروخته خواهد شد.

مموراندا یکی از آن بازی های ایرانی تحسین شده ای است که توانست نظر منتقدان سراسر جهان را به خود جلب کند. داستان این بازی با الهام از داستان های کوتاه هاروکی موراکامی، نویسنده سرشناس ژاپنی نوشته شده. گفتنی است که سرمایه تولید بازی هم از طریق وب سایت کیک استارتر جمع آوری شده بود.

ممورداندا تنها بازی ایرانی است که توانسته از فیلترهای سخت گیرانه GOG، پلتفرم بازی های دیجیتالی کمپانی CD Project عبور کند و در دسترس گیمرها قرار گیرد. در این بازی، داستان شخصیتی به نام میزوکی را دنبال می کنید که دچار نوع خاصی از فراموشی شده. او در حال از دست دادن حافظه اش است و می خواهد نام خود را کشف کند. اما در این راه با داستان های متفاوت و شخصیت های متنوع روبرو می شود.

گیمر در نقش شخصیت اصلی، با ملوانی زشت و بدترکیب مواجه است که هر شب بالای تخت ظاهر می شود و اجازه خواب را از او می گیرد. هفته قبلی را کلاً بیدار بوده اید و وقتی به بی خوابی مبتلا می شوید، نه می توانید بخوابید و نه می توانید بیدار باشید. در نهایت اما پی می برید که با داستانی پیچیده تر از این ها مواجه هستید...

در نهایت یک بار دیگر لازم به اشاره است که از روز دوشنبه آتی قادر به خرید این بازی از طریق پلتفرم هیولا و با قیمت 14٫800 تومان خواهید بود. همچنین بررسی اختصاصی دیجیاتو از این بازی نیز بزودی منتشر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان