رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان خبرداد

گلریزان ۶۵ میلیون تومانی خیران رامیانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد / آزادی ۳۰۵ زندانی در یکسال گذشته

خیرین رامیانی در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دیون مالی و غیرعمد ۶۵ میلیون تومان کمک کردند.

هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کمک 65 میلیون تومانی خیرین شهرستان رامیان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبرداد.

وی گفت: رامیان پنجمین شهرستان استان است که مردم آن برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرشان، جشن گلریزان برگزار کردند.

هادی هاشمیان با تاکید بر این که فرق است بین بدهکار و بزهکار افزود: زندانیان جرایم غیرعمد بدهکارند و از بیش از چهار هزار زندانی استان، حدود 400 نفر به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی زندانی اند.

این مقام قضایی افزود: سال گذشته با همت خیران و ستاد دیه، 305 نفر از زندان آزاد شدند که بیش از نصف بدهی این افراد را طلبکارانشان بزرگوارانه بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه سخنان خود با بیان که کمک به زندانیان نیازمند، منحصر به ماه مبارک رمضان نیست از مردم دعوت کرد: در طول سال با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 و شماره کارت 6037991899938439 نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی همچنین گفت: در این شهرستان 26 زندانی جرایم عمد، دیه و تصادف تحمل کیفر می‌کنند که از ابتدای ماه مبارک رمضان 4 نفر آزاد شدند و امیدواریم با کمک‌های مردم در جشن گلریزان و در طول سال همه‌ی این افراد به آغوش خانواده‌های شان بازگردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر