ماهان شبکه ایرانیان

معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص):

سامانه پدافندی باور۳۷۳ با مشارکت ارتش و وزارت دفاع عملیاتی می‌شود

سمنان-معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه تجهیزات پدافندی در برابر حملات هوایی باید به روز باشد، گفت:سامانه پدافندی باور ۳۷۳ با مشارکت ارتش و وزارت دفاع عملیاتی می‌شود.

سامانه پدافندی باور373 با مشارکت ارتش و وزارت دفاع عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر،  سردار علی بلالی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از عملیاتی شدن سامانه پدافندی باور 373 با مشارکت ارتش و وزارت دفاع خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای مستقر در مرزهای آبی و خاکی از خطر حمله دشمن مصون هستیم اما باید نسبت به دفع خطرات هوایی نیز کاملا به‌روز و کارآمد در عرصه حضورداشته باشیم.

وی با ابراز اینکه در عصر دانش و تکنولوژی به سر می‌بریم که سلاح و ابزارهای دفاعی گذشته دیگر کارآمد نیستند، گفت: امروز با دشمنی مواجه هستیم که از علم برای دفاع از خود بهره می‌گیرد بنابراین طراحی سامانه‌های متعدد پدافند هوایی همگام با فنون روز در دست اجرا قرار دارد.

معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه به دنبال ایجاد حریم امن هوایی در حوزه پدافند هستیم، ابراز داشت: امروز تهدیدهای دشمن با گذشته تغییر کرده است بنابراین استفاده از فناوری‌هایی نظیر سامانه پدافندی باور 373 می‌تواند به افزایش قدرت بازدارندگی کشور کمک کند.

بلالی در ادامه تصریح کرد: برخورداری از تجهیزات دفاعی مناسب، دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناامید و مایوس می‌کند بنابراین تقویت روز افزون قدرت دفاعی ایران همواره در دستور کار بوده است.

وی افزود: آسمان ایران از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین حفظ آن‌یکی از اولویت‌های پدافند هوایی محسوب می‌شود که خوشبختانه این مهم در این نهاد به صورت جد پیگیری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان