ماهان شبکه ایرانیان

کارلوس: اگر مسی برزیلی بود حتما قهرمان جام جهانی می‎شد

ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است اگر لیونل مسی برزیلی بود حتما تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی شده بود.

کارلوس: اگر مسی برزیلی بود حتما قهرمان جام جهانی می‎شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدافع سال های گذشته باشگاه رئال مادرید معتقد است ستاره آرژانتینی بارسلونا می توانست مدت ها قبل قهرمان جام جهانی شود.

مسی در دوره گذشته با آرژانتین به فینال رقابت های رسیده، اما با شکست مقابل آلمان دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند.

او که تا کنون با بارسلونا و به صورت انفرادی تقریبا تمامی جوایز ممکن فوتبالی را از آن خود کرده با تیم ملی کشورش شرایط متفاوتی دارد. وی چندی پیش اشاره کرده بود که جام جهانی 2018 روسیه آخرین جام او با پیراهن آرژانتین خواهد بود.

روبرتو کارلوس که خود با برزیل در سال 2002 قهرمان جام جهانی شده در این باره گفت: اگر مسی برزیلی بود، حتما تا کنون قهرمان جام جهانی می شد.

نکته جالب حرف کارلوس اینجاست که برزیل در دوران فوتبالی مسی از سال 2005 نتوانسته قهرمانی جهان را کسب کند. آنها در سال 2006 و 2010 به یک چهارم رسیدند و در سال 2014 در کشور خود به رتبه چهارمی بسنده کردند.

زمانی که از کارلوس سوال شد از میان نیمار، مسی و رونالدو کار با کدام بازیکن را بیشتر دوست دارد پاسخ داد: از نظر من رونالدو بهترین است.

رونالدو نیز با تیم ملی پرتغال در روسیه حضور دارد، بازیکن 33 ساله شاید مانند مسی در یکی از آخرین جام های جهانی خود شرکت کند، و قطعا پس از قهرمانی در یورو 2016 چشم به قهرمانی جهان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان