ماهان شبکه ایرانیان

مورینیو: انگلیس از مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیم ملی انگلیس می‌تواند یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد.

مورینیو: انگلیس از مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد معتقد است تجربه بازیکنان انگلیسی در لیگ برتر و همینطور لیگ قهرمانان اروپا به کمک تیم ملی فوتبال این کشور خواهد آمد.

آخرین افتخار سه شیرها در جام جهانی به سال 1966 باز می گردد و همه دوره انتظارات برای درخشش انگلیس بیشتر و بیشتر می شود. امسال این وظیفه بر شانه گرت ساوت گیت است و مورینیو فکر می کند او می تواند انگلیس را به این امر برساند.

سرمربی منچستریونایتد گفت: انگلیس یک مجموعه از بازیکنان جوان اما با تجربه است. تمامی آنها در بهترین لیگ های جهان بازی می کنند، آن هم در تیم هایی که اکثرا در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند که این خود تجربه فوق العاده ای محسوب می شود. بله به نظر من آنها می توانند قهرمان جام جهانی باشند.

مورینیو درباره شانس برزیل یادآور شد: آنها ترکیب خیلی خوبی دارند اما همیشه ترکیب خوب قهرمانی نمی آورد. گاهی اوقات ترکیبی که خیلی هم خوب نیست تیم بهتری را تشکیل می دهد. در پایان باید بگویم بهترین تیم های اروپا و آمریکای جنوبی آنهایی هستند که برای کسب جام مبارزه می کنند نه آنهایی که بهترین ترکیب را دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان