شرایط فروش فوری نقدی چری تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو

بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو، نماینده ی رسمی چری در ایران، علاقمندان به محصولات این کمپانی می توانند هم اکنون خودروهای چری تیگو ۵ و چری آریزو ۵ توربو را به صورت نقدی با موعد تحویل سی روزه خریداری نمایند

شرایط فروش فوری نقدی چری تیگو 5 و آریزو 5 توربو

بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو، نماینده ی رسمی چری در ایران، علاقمندان به محصولات این کمپانی می توانند هم اکنون خودروهای چری تیگو 5 و چری آریزو 5 توربو را به صورت نقدی با موعد تحویل سی روزه خریداری نمایند.
در این بخشنامه آریزو 5 TE (توربو) با قیمت 100,600,000 تومان، چری تیگو 5 اکسلنت با قیمت 128,200,000 تومان و چری تیگو 5 لاکچری با قیمت 122,100,000 تومان قابل خریداری هستند.آریزو 5مهندسان طراح آریزو 5 TE یک موتور قدرتمند 1.5 لیتری توربو شارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته ادغام کرده و در نتیجه شتاب آریزوی توربو تا 35% نسبت به آریزوی معمولی بیشتر شده است. این طراحی نوآورانه به صورتی است که سرعت صفر تا صد کیلومتر این خودرو 9.5 ثانیه و صفر تا شصت کیلومتر آن نیز 4 ثانیه زمان می‌ برد.نسخه چری تیگو 5 جدید نیز در دو نسخه فول آپشن اکسلنت (Excellent) و لاکچری اسپرت (Luxury Sport) عرضه می ‌شود. نسخه فول آپشن تیگو 5 جدید مجهز به امکانات ایمنی بیشتری است که می ‌توان به کیسه ‌های جانبی برای سرنشینان جلو و سیستم ‌های پایداری EBA ،HHC ،DTC ،ASR و ESP اشاره کرد که در نسخه لاکچری اسپرت وجود ندارد. اما هر دوی این دو مدل به تجهیزاتی همچون سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ های TPMS ، سنسور پارک عقب، سانروف کروز کنترل و صفحه نمایش 8 اینچی مجهز شده ‌اند. از میان اختلاف‌ های میان نسخه اکسلنت و لاکچری اسپورت می ‌توان به این موارد اشاره نمود:
١-تیگو 5 اکسلنت ایربگ‌ جلو و جانبی برای سرنشینان جلو و عقب دارد ولی لاکچری فقط ایربگ جلو دارد.
٢-اکسلنت سیستم‌ های پایداری متنوعی دارد.
٣-برخلاف دوربین عقب استاتیک لاکچری، دوربین مدل اکسلنت، دینامیک است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر