ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه ۵۸ میلیاردی قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۵۸ میلیاردی قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ خبرداد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 58 میلیاردی قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ خبرداد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان سوخت که گازوئیل و نفت سفید را با روغن سوخته مخلوط و به عنوان روغن موتور می‌فروختند؛ در تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ بیش از58 میلیارد ریال محکوم شدند.

حسن پور افزود: 5 نفر در شهرستان کبودرآهنگ با خرید یک باب سوله مقادیر زیادی گازوئیل و نفت سفید به ارزش 34 میلیارد و 536 میلیون و 754 هزار و 500 ریال را به صورت غیرمجاز تهیه و با مخلوط کردن این مواد با روغن سوخته نسبت به تولید و عرضه روغن موتور تقلبی اقدام می‌کردند.

وی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ با همکاری کارگروه ویژه مستقر در مرکز استان و پس از تحقیقات جامع و اجرای تشریفات قانونی، متهمان را در مجموع به پرداخت مبلغ 58 میلیارد و 950 میلیون و 521 هزار و 500 ریال جریمه درحق صندوق دولت محکوم که رای صادره پس از اعتراض محکومان در شعبه تجدید نظر تایید و قطعی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان اظهار کرد: تاکنون مبلغ 12 میلیارد و 840 میلیون ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه واریز و یک دستگاه خودرو خارجی مربوط به یکی از متهمان برای فروش، شناسایی و توقیف شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان