دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در گفت وگو با میزان عنوان کرد

رسیدگی به بیش از ۵۰ پرونده مدیران راه و شهرسازی در ارتباط با نواقص و مشکلات جاده‌ای / تمهیدات لازم برای جلوگیری از مشکلات زیست محیطی

سید یونس حسینی عالمی گفت: بیش از ۵۰ پرونده از مدیران راه و شهرسازی در ارتباط با نواقص و مشکلات جاده‌ای در دادسرا در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: بیش از 50 پرونده از مدیران راه و شهرسازی در ارتباط با نواقص و مشکلات جاده‌ای در دادسرا در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی با بیان اینکه زباله مهم‌ترین مشکل مازندران است و دراین رابطه بازدید‌های مختلفی از مراکز دفن زباله در شهرستان‌های ساری، آمل و بابل صورت گرفته است، اضافه کرد: باید برای جلوگیری از مشکلات زیست‌محیطی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران ادامه داد: زمینی به مساحت حدود 38 هکتار در شهرستان آمل برای احداث کارخانه زباله‌سوز درنظر گرفته شده که به دنبال محلی برای دفع زباله هستند و در ساری نیز کارخانه زباله‌سوز در حال اتمام است، ولی برخی از تجهیزات آن کامل نشده است.

وی در خصوص سایت بابل برای تصفیه شیرابه‌ها و پساب‌های زباله هم گفت: طرح‌هایی ازسوی دانشگاه نوشیروانی بابل انجام شده، ولی نتیجه مطلوب حاصل نشده است و در این زمینه جلسات مختلفی برنامه‌ریزی شده تا به نتیجه مطلوب برسد که در ارتباط با مشکل زباله باید زمین مناسب برای دفن زباله تحویل شهرداری شود و شهرداری نسبت به دفع آن اقدام کند، الان همه مسؤولیت‌ها برعهده شهرداری‌ها واگذار شده است.

وی بیان داشت: دولت فعلی بودجه خوبی برای سایت آمل، ساری و بابل در نظر گرفته و این زمینه را مدیران اجرایی فراهم می‌کند که با توجه به این موضوع فعالیت جدی در این زمینه داشته باشند.

این مقام قضایی اظهارکرد: در حال حاضر نمی‌توانیم روش دفع زباله فعلی را تایید کنیم، تلاش‌های بسیاری در این زمینه می‌شود، ولی لازم است سرعت بیشتری بگیرد و مدیران اجرایی تلاش بیشتری کنند، باید تلاش‌های به نقطه‌ای برسد که مردم نتایج آن را به عینه مشاهده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر