راه های سرگرم کننده برای گذراندن روز مادر [قسمت دوم]

روز مادر در راه است، و شما می‌خواهید کاری کنید که مادرتان حس کند از او قدردانی شده است

روز مادر در راه است، و شما می‌خواهید کاری کنید که مادرتان حس کند از او قدردانی شده است. شما می‌توانید به او یک هدیه بدهید، او را به رستوران دعوت کنید، در کارهای خانه به او کمک کنید، برای او یک نامه‌ی زیبا بنویسید، یا او را به یک سفر یک‌روزه ببرید. مهم این است که هدیه‌ی شما از اعماق قلبتان باشد. مهم نیست که هدیه‌ای گران‌قیمت یا پیچیده باشد، ولی باید روی آن فکر شده باشد. فکر کنید چطور می‌توانید از مادرتان تقدیر کنید. با بنیتا همراه باشید.

روش اول: او را با یک هدیه شگفت‌زده کنید

هدیه مادر

Credit: ddmcdn

1- برای او یک هدیه بخرید. برای او چیزی را بخرید که همیشه دلش می‌خواسته، یا چیزی که فکر می‌کنید دوست خواهد داشت. سعی کنید چیزی بخرید که او ضرورتاً برای خود نمی‌خریده است. لازم نیست به بانک دستبرد بزنید و برای مادرتان یک گردنبند طلای خیلی گران بخرید. مهم این است که روی هدیه‌ی شما فکر شده باشد و باعث شود او حس کند از او سپاسگزاری کرده‌اید.

  • اگر نمی‌توانید مورد خاصی را بیابید که موردنیاز اوست، سعی کنید به چیزهایی فکر کنید که او را سرگرم می‌کنند. اگر او باغچه و باغبانی را دوست دارد، برای او یک بسته بذر گل بخرید، یا یک گلدان گل بخرید که او بتواند مجدداً آن را در باغچه بکارد. اگر مادرتان عاشق شکلات تلخ است، برای او یک بسته شکلات باکیفیت و خوب بخرید.
  • اگر نمی‌خواهید برای او یک هدیه‌ی گران‌قیمت بخرید، یک سبد هدیه درست کنید و در این سبد چیزهای کوچکی که او دوست دارد را بگذارید، یک عطر، یک عدد شکلات و یک دسته‌گل. حتی اگر این چیزهای کوچک ارزش مالی بالایی نداشته باشند، او از اینکه شما به خواسته‌های او فکر کرده‌اید خوشش خواهد آمد.  

2- برای او یک هدیه درست کنید. برای او یک نقاشی بکشید، یک شعر بنویسید، چیزی را از چوب بتراشید، یا آلبومی از عکس‌های دونفره‌تان درست کنید. نیازی نیست پول زیادی هزینه کنید، او هدیه‌ی شما را بیشتر دوست خواهد داشت اگر شما شخصاً آن را درست کرده باشید. از اینکه خلاقیت به خرج بدهید نترسید.

  • برای او یک سی دی ترکیبی یا یک کارت یا یک ویدیو متفکرانه بسازید و آن را به اکانت فیس‌بوک یا یوتیوب او ارسال کنید، برای او یک قاب عکس، یک نشانه‌گذار کتاب درست کنید یا یک پرتره از او بکشید.
  • برای او چیزی را سنگ‌تراشی کنید که بتواند در باغچه‌اش قرار دهد. از خاک رس سفالگری برای او یک فنجان قهوه‌خوری، یک‌کاسه یا یک گلدان بسازید. از چوب برای او چیزی بی‌همتا بسازید و آن را صیقل دهید و جلا ببخشید. اگر او عاشق ساحل است، به او یک ظرف شیشه‌ای که پر از صدف‌هایی است که خودتان از کنار دریا جمع کرده‌اید را هدیه کنید.

3- برای او یک وعده غذایی ویژه روز مادر بپزید. برای صبحانه، ناهار یا شام غذای موردعلاقه‌ی مادرتان را بپزید. می‌توانید به شیوه‌ی کلاسیک صبحانه‌ی او را در رختخوابش سرو کنید، غذا را بپزید، میز را بچینید، و بعد از صرف غذا میز را خودتان جمع کنید.

  • اگر خودتان از آشپزی زیاد سررشته ندارید، به دستور پخت های آنلاین رجوع کنید یا از خواهرتان یا دوستتان یا یکی از اعضای خانواده بخواهید به شما کمک کند.
  • فرض کنید برای او یک شیرینی پختید، مثل کوکی، براونی، کیک یا مافین، هر چیزی که موردعلاقه اوست. یک سبد زیبا درست کنید با یک کارت تبریک روز مادر. شیرینی‌ها را با اشیای موردعلاقه‌ی مادر تزیین کنید، مثلاً اگر مادرتان عاشق ساحل است، شما می‌توانید خامه‌ی روی مافین‌ها را با پیش‌زمینه‌ی اقیانوس روکش کنید. مثل خرچنگ‌ها، درخت نخل، دلفین، و ستاره دریایی.
  • اگر شما با مادرتان زندگی نمی‌کنید، می‌توانید از او دعوت کنید شام به خانه شما بیاید. شاید این کار او را شگفت‌زده نکند ولی از آن سپاسگزار خواهد بود. حتی می‌توانید او را به رستوران موردعلاقه‌اش دعوت کنید.

4- یک جلسه ماساژ درمانی در یک سالن آب گرم لوکس و شیک برای مادرتان ترتیب دهید. هزینه‌ی یک ماساژ، یک اصلاح صورت، یک مانیکور یا یک پدیکور و یا همه این‌ها را پرداخت کنید. نشان دهید که قدردان زحماتی که برای شما کشیده و او را پیر کرده هستید. او از اینکه یک روز را استراحت کند، به پشت دراز بکشد، و اجازه دهد کس دیگری از او مراقبت کند خوشش خواهد آمد.

5- برای او گل بخرید. اگر می‌دانید مادرتان از چه گل‌هایی خوشش می‌آید از گل‌فروشی برای او یک دسته‌گل بخرید. او از دریافت دسته‌گل، صرف‌نظر از نوع گل‌هایی که در آن است سپاسگزار خواهد بود، ولی این فرصت خوبی است که او گل‌های موردعلاقه‌اش را دریافت کند. خیلی از داروخانه‌ها و سبزی‌فروش‌ها هم گل می‌فروشند. اگر قادر هستید در گل‌فروشی گل‌های موردنظرتان را پیدا کنید، خودتان آن‌ها را از سبدها انتخاب کنید و بردارید. مطمئن باشید مادرتان قدر تلاشی را که کشیده‌اید می‌داند. مطلب 21 ایده‌ جذاب برای دسته‌گل روز مادر به شما کمک خواهد کرد.

  • شما می‌توانید یک دسته‌گل آماده‌ی بسته‌بندی‌شده را بخرید و به‌سادگی به مادرتان بدهید یا اینکه می‌توانید گل‌ها را در گلدانی که کمی در آن آب ریخته‌اید بگذارید. مادرتان حتماً می‌خواهد گل‌ها را در یک ظرف گلدان بگذارد تا از آن‌ها نگه‌داری کند. بنابراین از این که شما گلدان را هم در نظر داشته‌اید لذت خواهد برد.
  • اگر نمی‌دانید او از چه نوع گل‌هایی خوشش می‌آید، می‌توانید خیلی ساده از او سؤال کنید. این را به خاطر بسپارید و در موقعیت‌هایی که بعدازاین پیش می‌آید از آن منتفع شوید. او از این یادآوری شما قدردانی خواهد کرد. این موضوع فقط مختص به مادر شما نیست. از افراد خاص زندگی‌تان بپرسید گل‌های موردعلاقه‌شان چیست، و جواب آن‌ها را برای مناسبت‌های خاص به یاد داشته باشید.
  • اگر نمی‌توانید شخصاً گل‌ها را به مادرتان بدهید، از سرویس‌های ارسال گل استفاده کنید. بیشتر گل‌فروشی‌ها ارسال گل را برای شما انجام می‌دهند، و بعضی از آن‌ها ممکن است تخفیف ویژه روز مادر هم داشته باشند. فرایند این کار آسان است. شما می‌توانید به گل‌فروشی زنگ بزنید یا دسته‌گلی را که می‌خواهید از اینترنت سفارش بدهید.

 

می‌توانید مطلب «راههای سرگرم کننده برای گذراندن روز مادر [قسمت اول]» را هم مطالعه کنید.

منبع: parents ,wikihow


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان