مدیرمسئول جدید «همشهری» وعده داد:

تا حد امکان کسی را به «همشهری» اضافه نمی‌کنم

مدیرمسئول جدید روزنامه همشهری عنوان کرد: با وجود نیروهای کیفی و کمی فعلی همشهری، تا حد امکان نمی‌خواهم نیرویی هرچند کیفی از میان دوستان و همکاران سابقم به این مجموعه اضافه کنم.

تا حد امکان کسی را به «همشهری» اضافه نمی‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، مهران کرمی که هفته گذشته به عنوان مدیرمسئول جدید روزنامه همشهری انتخاب و معرفی شد و همان زمان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر درباره برنامه‌ خود در دوره جدید فعالیت روزنامه همشهری، اعلام آن را به روزهای آتی موکول کرده بود، در جدیدترین پُست اینستاگرامی خود به این موضوع پرداخت.

کرمی با بیان اینکه همشهری موسسه بزرگی است که بزرگ‌ترین روزنامه و بنگاه مطبوعاتی کشور را در خود جای داده است، نوشت: مسئولیت در این موسسه کار بزرگی است و من به بودن در آن افتخار می‌کنم.

وی تاکید کرده است: در دو دهه فعالیت مطبوعاتی، بسیاری از روزنامه‌نگاران خوب را می‌شناسم که علاقمندم آنها را در همشهری کنار خود داشته‌ باشم و می‌دانم دوستان زیادی هم هستند که تمایل به همکاری در این روزنامه و در کنارم دارند. اما همشهری 26 ساله هم در این سال‌ها نسلی از روزنامه‌نگاران خوش‌فکر و باسابقه را گرد آورده که وجود آن‌ها در هر روزنامه‌ای مغتنم و همکاری با یکایک آن‌ها مایه افتخار است.

مدیرمسئول جدید روزنامه همشهری در ادامه عنوان کرده است: با وجود این نیروی سرشار کیفی و کمی تا حد امکان نمی‌خواهم نیرویی هرچند کیفی از میان دوستان و همکاران سابقم به این مجموعه اضافه کنم. زیرا با همین نیروی موجود می‌توان به تحولی در عرصه مطبوعات کشور امید داشت و به همین دلیل و به طریق اولی دشوار است بتونم به سفارش‌های خیرخواهانه و دوستانه برای پذیرش و جذب روزنامه‌نگاران اعم از خبرنگار، دبیر و ... عمل کنم.

کرمی با تاکید بر اینکه همشهری را با کارکنان آن با هر گرایش سیاسی و البته فارغ از جناح‌بندی مرسوم اداره خواهد کرد، ابراز امیدواری کرده است که با همکاری کارکنان این موسسه از پس این وظیفه بزرگ برآید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر