ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم اهواز:

بانک ملی در حمایت از استقلال خوزستان صداقت ندارد

اهواز ـ نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: بانک ملی به عنوان مالک شرکت گروه ملی، در حمایت از تیم فوتبال استقلال خوزستان صداقت ندارد.

بانک ملی در حمایت از استقلال خوزستان صداقت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، همایون یوسفی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر وزیر به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با منابع ورزشی که در سطح استان قرار داده شده کارهایی رو به رشد در حال انجام است و چند سال آینده امکانات بیشتری برای زیرساخت های ورزشی استان فراهم شود.
وی افزود: مبلغی بالای یک هزار و 300 میلیارد تومان به کل بودجه کشور در حوزه ورزش اضافه شده که بیشتر آن متعلق به استان ها است و به تبع آن سهم مناسبی هم به استان خوزستان می رسد.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با اشاره به اینکه اعتبار فوق باید بتواند به تکمیل پروژه ها به ویژه نیمه تمام کمک کند، تصریح کرد: نگاه فراکسیون ورزش مجلس به خوزستان ویژه است و به هر حال این استان زیرساخت های فیزیکی و انسانی مناسبی در حوزه ورزش دارد.
یوسفی در ارتباط با تیم استقلال خوزستان گفت: تلقی ما از تیم استقلال خوزستان این است که گروه ملی و بانک ملی تمایل قلبی به تیمداری ندارند ولی باید تکلیف را به صورت کلی مشخص کنند.
وی ادامه داد: هرچند با حمایت استاندار به صورت موردی اعتباراتی به تیم تزریق شده ولی اینطور فایده ندارد. درمان اصلی این تیم نیست و باید یک اسپانسر دائمی برای آنها پیدا کنیم.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گلایه کرد: احساس می کنم بانک ملی کشور صداقتی در این موضوع ندارد و باید به صورت تأکیدی اعلام کند که آیا قصد تیم داری را دارد یا اینکه خیر؛ تا تکلیف تیم را روشن کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان