آیت الله عاملی:

امنیت کشور ناشی از چشمان همیشه بیدار مرزبانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار چهره به چهره و جلسه بصیرت افزایی کارکنان ستاد مرزبانی گفت: امنیت کشور ناشی از چشمان همیشه بیدار مرزبانی است.

امنیت کشور ناشی از چشمان همیشه بیدار مرزبانی استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسیدن سال نو و در راستای دیدار چهره به چهره و بصیرت افزایی کارکنان مرزبانی استان و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، آیت الله سید حسن عاملی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی استان اردبیل حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از تلاش مرزبانان غیور در اقصی نقاط کشور گفت: در سال جدید امیدواریم با خانه تکانی دل‌ها زمینه تقرب الهی را بیش از پیش فراهم و سال پر بار و پر برکتی را پیش رو داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: در این دوره زمانی و با این هجمه گسترده علیه انقلاب اسلامی، چشمان همیشه بیدار کارکنان مرزبانی باعث شده که با یاری خدا از امنیتی بی بدیل بهره مند باشیم و در همه حال امنیت برای مردم موضوعی حیاتی بوده چرا که رشد و شکوفایی جوامع در بستر امنیت تحقق پیدا می کند.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش مرزبانی در تامین نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروزی و سایر مناسبت های سال خاطر نشان ساخت: مرزبانی با اقتدار تمام و عملکرد مثبت خود در حوزه مناطق مرزنشین استان تاکنون توانسته است اقدامات شایسته ای را از خود به نمایش بگذارد.

آیت الله عاملی تصریح کرد : با حضور در یگان‌های مرزی از نزدیک تلاش شبانه روزی مرزبانان را دیده ام لذا مرزبانی مسئولیتی است که عزت یک ملت به آن وابسته است و عزت اقتصادی، اخلاقی و امنیتی یک کشور در گرو سعی و تلاش مرزبانان است. مرزهای ایران از جمله مرزهایی است که با توجه به جایگاه بین‌المللی ایران در منطقه باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. من از مرزبانان و فرماند‌هان مرزبانی می‌خواهم که پاسگاه‌ها را به مدرسه اخلاقی تبدیل کنند و شایستگی‌های اخلاقی را در این مجموعه‌ها آموزش دهند. مرزهای اردبیل یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است و بنده از همه کسانی که در مرزها خدمت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ابتدای این دیدار سرهنگ طاهری فرمانده مرزبانی استان اردبیل ضمن ارایه گزارشی جامع از عملکرد، اقدامات و تعاملات، بر منویات مقام معظم رهبری به عنوان ملاک عمل در مرزبانی تاکید و بیان داشت:‌ در مجموعه مرزبانی توجه به فرمایشات و تاکیدات ایشان در عرصه های مختلف مورد تامل و توجه بوده است و در بعد معنوی و عقیدتی شاهد ارتقا و تعالی رفتار کارکنان هستیم.

در پایان به خانواده های معظم شهدا لوح تقدیر و هدایایی اهدا و ترفیع تعدادی از کارکنان مرزبانی نیز اعطا شد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان