بازماندگان قهرمان یورو ۲۰۱۶؛

۱۳ بازیکن از تیم قهرمان اروپا مقابل ایران/ پرتغال با نیمی از تیم ۲۰۱۶ در جام جهانی

تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تقریبا بیش از نیمی از بازیکنان حاضر در یورو ۲۰۱۶ خود را به کشور تزارها برده است.

سرویس ورزش مشرق- شاگردان فرناندو سانتوس که در رویارویی با اسپانیا به تساوی پرگل 3-3 رسیدند دو سال پیش هم با ترکیبی از همین نفراتی که حالا در اردوی پرتغال حضور دارند قهرمانی را از آن خود کرده بودند.

بررسی شباهت های لیست دوره قبلی تیم پرتغال در جام جهانی 2014 برزیل و یورو 2016 با تیمی که امروز در  جام جهانی 2018 حض.ور دارند نشان دهنده ثبات تفکر سرمربی این تیم برای حضور و احتمالا تکرار موفقیت های پرتغال در روسیه است.

*پرتغال با تیم 2016 به روسیه رفت؟

"فرناندو سانتوس" سرمربی تیم ملی پرتغال با در نظر گرفتن موفقیت تیم ملی پرتغال در یورو 2016 تصمیم دارد این تیم را با همان نفرات و احتمال روش هایی که در یورو به میدان رفت و قهرمان هم شد به زمین بفرستد که تصمیم گرفته 13 بازیکن 2 سال قبل این کشور را برای جام جهانی 2018 به روسیه ببرد. البته او از نفرات حاضر در جام جهانی 2014 برزیل تنها 7 نفر را به همراه دارد.

بازیکنان مشترک دو تیم پرتغال 2018 با تیم 2014 به ترتیب عبارتند از:

دروازه بان: بتو و روی پاتریسیو

دفاع: پپه و برونو آلوس

هافبک: ژائو موتینیو و ویلیام کاروالیو

مهاجم: کریستیانو رونالدو

این 7 نفر بازمانده نسل قبلی تیم ملی پرتغال از جام جهانی قبل هستند که حالا در این جام نیز بخت همراهی تیم ملی شان را بدست آورده اند.

اما در ترکیب پرتغال جام جهانی روسیه 2018 نفرات مشترک بیشتری با تیم حاضر در یورو 2016 حضور دارند که اسامی شان به ترتیب پست بازی عبارتند از:

دروازه بان: روی پاتریسیو و آنتونی لوپز

دفاع: موریک سوارس، خوزه فونته، پپه، گوئررو و برونو آلوس

هافبک: ژائو موتینیو، ژائو ماریو، آدرین دمیرا، ویلیام کاروالیو و کوارشما

مهاجم: کریستیانو رونالدو

13 بازیکن مشترک با تیمی که در یورو 2016 برای پرتغال بازی کرده اند نشان می دهد این تیم قطعا با تاکتیک تیمی به زمین می رود که دو سال قبل هم در یورو 2016 به میدان می رفت و این می تواند کار را برای کی روش که شناخت کاملی از این تیم و بازیکنانش دارد فراهم کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر