بامو سری 8 شاید یکی از نمادهای لوکس خودروهای سالهای اخیر بامو باشد. شیک، جذاب، لوکس و متین ظاهر شده و با خطوط سقفی پویا و خطوط شانهای عضلانی چشمانتان را خیره میکند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، اگر به دور بامو سری 8 بگردید اولین چیزی که حواستان را به خود جلب میکند، دیفیوزرها و اگزوز دو قلوی نمای عقب خودرو است. این مدل تولیدی دارای دماغه بلند و افتاده است که به جلوپنجره مشبک کلیوی بیامو منتهی میشود. در نسخه استاندارد مشتریان از چراغ LED بهره میبرند و در مدل سفارشیتر، چراغهای لیزری به کار رفتهاند. فیبر کربن هم به کاهش وزن عومی خودرو کمک شایانی کرده است.
بیامو اعتقاد دارد فضای خالی بین محصولات اسپورت نظیر پورشه 911 و خودروهای لوکس نظیر مرسدس بنز کلاس S وجود دارد که بیامو سری 8 مدل 2019 میتواند این خلأ را بهخوبی پوشش دهد؛ چرا که این خودرو، رانندگی هیجانانگیز و اسپورت را در کابینی لوکس به مشتریان عرضه خواهد کرد. به همین دلیل با شهامت میتوان اعلام کرد که نما و ظاهر خارجی خودرو، شبیه خودروهای مسابقهای و کلاسیک ایتالیایی است.
در تمام فضای داخلی چرم مارینو لمس میشود و صندلیها نیز دو رنگ طراحی شدهاند. پنل، تجهیزات و طراحی روی داشبورد، کنسول و فرمان نیز فوقالعاده از آب درآمده است. روی داشبورد شاهد نمایشگر بزرگ چندرسانهای و اطلاعاتی iDrive هستیم. هماهنگی متوازن از پوشش چرم، فیبر کربن و آلومینیوم در این بخش نیز به زیبایی کابین کمک کرده است. اهرم تعویض دنده خاص آن نیز با نمونههای فعلی بیامو تفاوت دارد.
فناوری ساخت موتور این خودرو بسیار مدرن است و سامانه قدرتی به یک نسخه 4.4 لیتری بنزینی توئین توربوی V8مجهز شده که در نهایت 530 اسببخار قدرت دارد. اما انواعی از سری 8 نیز، احتمالا از پیشرانهی 6 سیلندر و 3 لیتری خطی بیامو برای تأمین نیروی مورد نیاز نسخه پایه خود بهره خواهد بود.
بامو ادعا میکند این خودرو مانند تمام محصولاتش که نام 8 را به یدک میکشند، توانایی حرکتی و هندلینگ فوقالعادهای دارد و پویایی ویژه را در اختیار طرفداران قرار میدهد. این برند آلمانی بر این باور است که بامو سری 8 برخلاف اسلاف خود در 20 سال گذشتهموفقیت تجاری بزرگی را نصیب کمپانی خواهد کرد.