ماهان شبکه ایرانیان

عصبانیت کاستا از سوال خبرنگار ایرانی

دیگو کاستا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، پاسخ خبرنگار ایرانی که از او درباره تلاشش برای برانگیختن بازیکنان ایران سوال کرده بود را با عصبانیت داد.

به گزارش "ورزش سه"، کاستا تا به اینجا رقابت ها 3 گل برای تیم ملی اسپانیا به ثمر رسانده است. او شب گذشته، مقابل ایران، با خوش شانسی و پس از ریباند شدن ضربه رامین رضاییان، موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند. اسپانیا در این دیدار به سختی توانست روزنه ای برای نفوذ به دفاع ایران پیدا کند و در جریان بازی، دیگو کاستا چندین بار با بازیکنان تیم ملی درگیر شد . پس از بازی، خبرنگار ایرانی از او راجع به تلاشش برای عصبانی کردن بازیکنان ایران سوال کرد و کاستا با عصبانیت، پاسخ او را داد.

 

 

 

مهاجم لاروخا گفت:" چه بازی را تماشا میکردید؟ در نیمه اول، آنها سعی داشتند ما را عصبانی کنند. این ما بودیم که دائم روی زمین بودیم. بازی را درست تماشا کنید و صرفا به خاطر تیم ملی تان صحبت نکنید!"

 

دیگو کاستا با گلی که به ثمر رساند، حالا یک گل با رونالدو در جدول گلزنان جام جهانی فاصله دارد. او در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم مهم ترین چیز کسب پیروزی برای تیم بود. خوشحالم که گل زدم، البته خوش شانس بودم. بازی سختی بود. رونالدو هم خوب بازی کرد، امیدوارم هم من و هم او به این روند ادامه دهیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان