لباس‌هایی که مردان دوست ندارند خانم‌ها بپوشند

شاید کمی عجیب باشد اما آقایان برخی از لباس‌هایی که خانم‌ها می‌پوشند را دوست ندارند یا اصلا درک نمی‌کنند که چرا خانم‌ها چنین لباسی می‌پوشند

شاید کمی عجیب باشد اما آقایان برخی از لباس‌هایی که خانم‌ها می‌پوشند را دوست ندارند یا اصلا درک نمی‌کنند که چرا خانم‌ها چنین لباسی می‌پوشند. گاهی جرات مطرح کردن آن را ندارند یا شاید نمی‌خواهند با مطرح کردن آن فرد مورد علاقه‌شان را ناراحت کنند. طبق تحقیقی که وبسایت brightside در انجمن‌های اینترنتی و وبسایت‌های مردان انجام داد، یک لیست از لباس‌هایی که آقایان علاقه‌ای ندارند خانم‌ها بپوشند تهیه کرد که در این مقاله در بنیتا می‌خوانید. البته همیشه استثنا وجود دارد و نمی‌توان صد‌ در صد به این نتیجه تکیه کرد. اما این تحقیق نشان داد که اکثر آقایان این‌طور فکر می‌کنند. بله، آن‌ها حواسشان به چیزی که شما می‌پوشید هست.

ساق و شلوارهای عجیب

لباس هایی که مردان دوست ندارند

برخلاف تصور همه، مردان این دو استایل را نمی‌پسندند: شلوار‌های بگی و ساق شلواری یا لگینگ. شلوارهای بگی برای اندام زنان زیادی بزرگ و لگینگ‌ها هم زیادی بدن‌نما هستند.

 

تی شرت‌های بلند و گشاد

لباس هایی که مردان دوست ندارند

هنگامی‌که مردان چنین لباس‌هایی را می‌بینند، نمی‌توانند تشخیص دهند که آیا این یک پیراهن است یا یک تی‌شرت بزرگ! به علاوه، این استایل مناسب هر کسی نیست.

 

رنگ صورتی باربی

لباس هایی که مردان دوست ندارند

طبیعی است که مردان زیاد به رنگ‌های دخترانه علاقه‌ای نداشته باشند. رنگ صورتی انواع مختلفی دارد و برخی از آن‌ها نه فقط در نظر زنان، بلکه در نظر مردان هم زیبا به نظر می‌رسند؛ مثل سرخابی و صورتی پودری. اما به نظر می‌رسد رنگ صورتی باربی طرفدار زیادی در میان آقایان نداشته باشد.

 

پولک و لباس‌های براق

لباس هایی که مردان دوست ندارند

جزئیات و تزئینات لباس در این حد به نظر مردان کمی زیاد است . آن‌ها با دیدن پولک و برق لباس بیشتر به یاد روز عید و دوران کودکی‌شان می‌افتند و از اینکه فرد مورد علاقه‌شان چنین لباسی بپوشد حس خوبی ندارند.

 

لباس‌های چین‌دار

لباس هایی که مردان دوست ندارند

اگر شما به لباس‌های چین‌دار و پاپیون علاقه دارید، بهتر است آن را جلوی همسرتان نپوشید؛ زیرا اکثر آقایان با استایل‌های کودکانه ارتباط برقرار نمی‌کنند.

 

لباس‌های پاره

لباس هایی که مردان دوست ندارند
یکی دیگر از استایل‌هایی که مردان به آن علاقه ندارند لباس‌هایی است که به طور نامنظمی پاره است.

 

بوت‌های آگ

لباس هایی که مردان دوست ندارند

از آن‌جایی‌که بوت‌های آگ شکل خاصی ندارند، بوت‌های محبوبی در میان مردان نیستند. این بوت‌های آزاد و راحت حجم پا را بزرگتر نشان می‌دهند و در نظر مردان کمی عجیب هستند.

پس چه چیزی برای مردان جذاب است؟

لباس‌هایی هستند که هیچ وقت زیبایی خود را از دست نمی‌دهند؛ مثل شلوارهای جین و تی‌‌شرت‌های ساده، لباس‌های شب، دامن‌های تنگ و بلوز‌های دکمه‌دار. لباس‌هایی که شما را زشت و غیر‌طبیعی جلوه نمی‌دهند. به‌علاوه چنین لباس‌هایی همیشه گران‌قیمت به نظر می‌رسند و هر کسی را خوش استایل‌تر نشان می‌دهند.

منبع:‌brightside

اگر این مقاله برایتان جذاب بود می توانید سری به مقاله ی « 13 لباسی که زنان دوست ندارند به تن مردان ببینند» را بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر