ماهان شبکه ایرانیان

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی:

اقتدار یک مجموعه نظامی به اقتدار فرمانده آن است

مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

اقتدار یک مجموعه نظامی به اقتدار فرمانده آن است

اقتدار یک مجموعه نظامی به اقتدار فرمانده آن استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی در دوران ریاست خود در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تقدیر شد و طی حکم مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی به مقام ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی ضمن تقدیر از فرماندهان ناجا و تمامی پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بابت تمام همکاری‌هایی که در دوران فعالیت وی در این سازمان انجام شد تشکر کرد و گفت: به حجت‌الاسلام ادیانی بابت انتصاب‌شان به این مقام تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی که به عنوان ریاست سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا منصوب شده است، در این مراسم گفت: همین جا از حجت‌الاسلام بهرامی بابت زحمات مدت فعالیت‌شان تشکر می‌کنم. بنده منصوب آقا و سرباز ایشان هستم.

وی افزود: ما نباید کمتر از حقوقمان کار کنیم. هم در فقه و هم در قانون کار ما این است که فرمانده و کارفرما هم کار کنند. بنده به کار آخوندی و طلبگی بر کار سازمان اعتقاد دارم.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: ما باید به دنبال تغییر رفتار از طریق اصلاح و تزکیه اخلاق باشیم. به همکاران خود توصیه می کنم که آداب و کلام آیت‌الله مطهری (ره) را بخوانند و اجرا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی خطاب به فرماندهان ناجا گفت: دست نیازم را به سمت شما دراز می‌کنم و می‌خواهم هر آنچه که دارید به روی کار بیاورید تا به فضل الهی و تقویت نقاط قوت بتوانیم به نحو احسنت فعالیت‌های خودمان را پیش ببریم. سازمان عقیدتی سیاسی باید بتواند اثربخش باشد.

وی اظهار کرد: یک هیات اندیشه ورزی متشکل از تمامی کسانی که با مقام رهبری همفکر هستند به ما معرفی شده و با کسب نظر فرماندهان عزیز، در این هیات اندیشه ورزی فعالیت‌مان را شروع کرده و آنها را انجام خواهیم داد.  تعامل با فرماندهان جزو ذات من شده است. اقتدار یک مجموعه نظامی اقتدار یک فرمانده است و ما از این تعامل سود خواهیم برد. بنده تمام تلاشهای روزانه ام را با یک امضای فرماندهان عوض خواهم کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی در پایان گفت: به تمامی اصول و ارزش‌های انقلابی و قانون پایبندم. عمل به مر قانون، عمل به اصول و ارزش‌های انقلاب است؛ از جمله اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلاب، ملتزم بودن به فرمایشات مقام معظم رهبری و انجام آنهاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان