دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۱۱۷ نفر در محل برگزاری نمازجمعه بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارتباط بدون تشریفات اداری با مردم، مسئولین قضایی استان هرمزگان در قالب میز خدمت در مصلی نماز جمعه بندرعباس مشکلات و مطالبات مردم را بررسی کردند.

برپایی میز خدمت دستگاه قضایی استان هرمزگان در مصلی نماز جمعه بندرعباس/ دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با 117 نفر در محل برگزاری نمازجمعه بندرعباسبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همزمان با هفته قوه قضائیه و در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان با 117 نفر از شهروندان هرمزگانی و نمازگزاران جمعه در بندرعباس دیدار کرد.

در  این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های مختلف خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی  ارائه کردند.

 در دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان  نسبت به رسیدگی به مسائل و مشکلات هر یک از مراجعان دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار  بیان داشت: ارائه خدمت آسان به همه شهروندان و رسیدگی سریعتر به مشکلات قضایی و حقوقی از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه بندرعباس است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اظهار داشت: در جریان این دیدار مسئولان قضایی استان هرمزگان در قالب میز خدمت در مصلی نماز جمعه بندرعباس مشکلات و مطالبات مردم را بررسی کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر