دادگان: تیم‌های پیام نور و اصفهان هیچ ارتباطی با تیم ملی فوتبال دانشجویان ندارند

رییس انجمن فوتبال فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی تاکید کرد تیمهای فوتبال دانشگاه پیام نور و دانشگاه اصفهان که قرار است به تورنمنت‌های کره جنوبی و چین اعزا م شوند هیچ ارتباطی با تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران ندارند.

دادگان: تیم‌های پیام نور و اصفهان هیچ ارتباطی با تیم ملی فوتبال دانشجویان ندارند

محمد دادگان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام دو تیم فوتبال دانشگاهی به تورنمنت‌های کره جنوبی و چین، اظهار کرد: بر اساس تقویم فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و با هماهنگی‌های صورت گرفته شده در فدراسیون، تیم‌های فوتبال دانشگاه پیام نور و دانشگاه اصفهان به ترتیب شهریور ماه به تورنمنت کره جنوبی و آبان ماه به تورنمنت چین اعزام می‌شوند و این دو تیم هیچ ارتباطی به تیم‌ ‌ملی فوتبال دانشجویان ندارند.

رییس انجمن فوتبال فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، افزود: بسیاری از دانشجویان از من این سوال را می پرسند که آیا این دو تیم، تیم‌ ‌ملی دانشجویان ایران هستند که به این دو تورنمنت اعزام می‌شوند و چرا انتخابی تیم‌ ‌ملی برگزار نشده است و یا سوالات دیگری را مطرح می‌کنند. من تاکید می‌کنم تیم‌های دانشگاه پیام نور و دانشگاه اصفهان هیچ ارتباطی با تیم‌ ‌ملی فوتبال دانشجویان ندارند و این دو رویداد نیز زیر نظر فدراسیون جهانی ورزشهای دانشگاهی  (فیزو) نیست.

وی درباره زمان مشخص شدن سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال دانشجویان، گفت‌: در اسرع وقت با برگزاری جلسه فنی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال دانشجویان و سرپرست این تیم مشخص خواهند شد تا برای اعزام به رویدادهای پیش رو و همچنین یونیوردسیاد سال آینده برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد. تیم‌ ‌ملی فوتبال دانشجویان هنوز تشکیل نشده است و با مشخص شدن سرمربی  به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان