گزارش خبرنگار مهر از روسیه؛

تمرین ملی‌پوشان ایران بدون غایب/ کی‌روش ول‌کن داور و ویدئوچک نیست

ملی پوشان فوتبال ایران آخرین تمرین خود در مسکو قبل از سفر به سارانسک را بدون غایب انجام دادند.

تمرین ملی‌پوشان ایران بدون غایب/ کی‌روش ول‌کن داور و ویدئوچک نیست

به گزارش خبرنگار مهر از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای بازی با پرتغال آماده می کند صبح امروز آخرین تمرین خود قبل از سفر به سارانسک را در کمپ لوکوموتیو برگزار کرد. در این تمرین همه بازیکنان حضور داشتند.

احسان حاجی صفی که در دیدار برابر اسپانیا به علت مصدومیت زمین را ترک کرده بود، در تمرین امروز حاضر شد و بدون مشکلی با سایر بازیکنان تمرین کرد. 

کارلوس کی روش که با رسانه های ایرانی گفتگو کرد دقایقی را به مصاحبه با رسانه های خارجی پرداخت. سرمربی تیم ملی ایران به انتقاد از داور دیدار با اسپانیا پرداخت و در تمام بخش های مصاحبه اش از وی انتقاد کرد. او همچنین تاکید کرد که ویدئو چک به تیم ملی ایران لطمه زده است. 

اشکان دژاگه هم بدون مشکل با تیم ملی تمرین کرد اما هنوز مشخص نیست که در دیدار برابر پرتغال به میدان برود یا نه. 

ملی پوشان کشورمان در دقایق ابتدایی تمرین به گرم کردن و کار با توپ پرداختند و پس از 15 دقیقه خبرنگاران و عکاسان از محل تمرین تیم ملی به بیرون راهنمایی شدند تا ادامه تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در دو دیدار قبلی برابر مراکش و اسپانیا به یک پیروزی و یک شکست رسیده است، در آخرین دیدار خود روز چهارم تیرماه به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر