انهدام بیش از یازده خودروی نظامی در یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چند عملیات نظامی بیش از یازده ماشین جنگی متجاوزان و مزدوران آن‌ها را در جبهه‌های ساحل غربی یمن منهدم کردند.

خبرگزاری صداوسیما: طالب الحسنی خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی اعلام کرد، منابع نظامی در یمن خبر دادند، ساعات گذشته نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در چند عملیات حساب شده، موفق شدند، خسارات سنگینی به نیرو‌های مزدور وارد آورند. یگان‌هایی از ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی در منطقه شمال مجیلیس به کاروانی از تجهیزات و ماشین جنگی متجاوزان و مزدوران آن‌ها حمله کردند که در این حمله خساراتی بسیار سنگینی به دشمن وارد شد. هم زمان با این عملیات، یگان‌های نظامی دیگری در عملیات مشابه در شمال شهرستان دریهمی موفق شدند با هدف قرار دادن تجهیزات جنگی دشمن در منطقه الجبیله، شش نیروی متجاوز و مزدور را از پای در آورند. عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی در شهرستان تحیته نیز تحرکات مزدوران را در دو منطقه از شمال این شهر هدف قرار داد که به قول یک منبع نظامی در این عملیات چند ماشین جنگی به همراه سرنشینان آن‌ها هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
 
همزمان با این حملات، واحد مهندسی نظامی از اتخاذ تدابیر و تاکتیک‌های جدید برای هدف قرار دادن مواضع ثابت و متحرک متجاوزان و مزدوران در جبهه‌های ساحل غربی خبر داد. بر این اساس یگان مهندسی سه مرکز تجمع نیرو‌های متجاوز و مزدور را هدف قرار داد که نتیجه آن برجای ماندن ده‌ها کشته و زخمی بود. منبعی نظامی تاکید کرد، یک واحد تخصصی ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی حساب شده علیه مواضع دشمن در شهرستان حیس بخش زیادی از این شهر را پاکسازی کرد. در میدی، شمال ساحل غربی نیز ده‌ها نیروی مزدور و متجاوز به دلیل شکست تلاش‌ها برای پیشروی، کشته یا زخمی شدند، در این عملیات با آنکه پیشروی نیرو‌های مهاجم با پوشش بسیار گسترده هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز همراه بود، اما نیرو‌های مشترک یمن موفق شدند پس از چهار ساعت درگیری، مهاجمان را وادار به عقب نشینی کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر