ماهان شبکه ایرانیان

تهیه‌کننده «هم‌بازی» در گفتگو با مهر:

مسابقه ای که برای دورهمی خانواده ها تولید شد/ پرهیز از فضای مجازی

تهیه کننده «هم‌بازی» با اشاره به شروع پخش فصل جدید این برنامه در شبکه کودک بیان کرد که این برنامه مسابقه ای برای بازی های حرکتی است که بچه ها را از فضای مجازی دور می کند.

مسابقه ای که برای دورهمی خانواده ها تولید شد/ پرهیز از فضای مجازی

محمدحسین بزرگی‌راد تهیه کننده «هم‌بازی» با اشاره به فصل جدید این برنامه که به تازگی پخش آن از شبکه نهال آغاز شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: ما فصل اول «هم‌بازی» را سال گذشته در شبکه پنج روی آنتن بردیم که در قالب یک تاک شو با پرداختن به بازی های مختلف بود.

وی با اعلام اینکه فصل اول مسابقه در 13 قسمت 20 دقیقه ای تولید و پخش شد، گفت: این برنامه آیتمی داشت که اسمش را بازی های آپارتمانی گذاشته بودیم که کارهایی بود که همسالان و خانواده ها می توانستند در منزل و در کنار هم انجام دهند. درواقع فصل اول مجموعه ای از بازی های مجازی، حرکتی و معرفی اسباب بازی ها بود.

این تهیه کننده یادآور شد: در فصل جدید این برنامه ما همین بازی های حرکتی و آپارتمانی را توسعه دادیم که دلیل این رویکرد اولا این بود که از فضای مجازی دوری کنیم و همچنین بازخوردهایی که از پرداختن به این بازی ها گرفتیم، باعث شد این رویکرد را ادامه دهیم. در این فصل ما آیتم های کوتاهی تولید کردیم که پخش بیشتری در طول روز داشته باشند و اکنون این مسابقه چهار نوبت در روز پخش می شود که هر 2 روز یک بار یک برنامه جدید دارد.

بزرگی راد درباره جزییات «هم‌بازی» در فصل جدید عنوان کرد: «هم‌بازی» یک مجموعه 50 قسمتی است که هر قسمت طی بازه 3 الی 4 دقیقه یک بازی را معرفی و این بازی جنبه مسابقه ای پیدا می کند. ویژگی اول این بازی ها این است که نیاز به هم‌بازی دارد و از فضای غیرحرکتی دور است، ما هم از مخاطبان می خواهیم در خانه بازی کرده، فیلم بگیرند و آن فیلم ها را برای ما بفرستند به این ترتیب یک حالت رقابتی بین نوجوانان ایجاد می کند تا برای یک هدف جمعی تلاش کنند. از دیگر ویژگی های این مسابقه این است که از وسایل ساده برای بازی استفاده شود نه اینکه وسایل سخت و گران باشد.

وی درباره پخش «هم‌بازی» در شبکه کودک اظهار کرد: شبکه کودک یک باکس اختصاصی برای نوجوانان دارد که این برنامه هم در این قالب پخش می شود.

تهیه کننده «هم‌بازی» در پایان با اشاره به هدف این مسابقه بیان کرد: یکی از هدف های ما این است که این بازی ها را در مهمانی ها و در جمع های خانوادگی گسترش دهیم تا از بازی هایی که با فرهنگ ما نمی خواند دور شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان