سه شیرها به دنبال صعود از گروه؛

گزارش زنده؛ انگلیس ۲ - پاناما ۰

انگلیس با گل‌های جان استونز و هری کین از پاناما پیش افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس نزدیک بود نخستین بازی جام جهانی روسیه را با تساوی یک بر یک مقابل تونس تمام کند که گلزنی هری کین آنها را به سه امتیاز مهم رساند تا اکنون در آستانه صعود از گروه G قرار بگیرند؛ با توجه به برد روز گذشته بلژیک برابر تونس و 6 امتیازی شدن این تیم، انگلیس هم که به مصاف پاناما رفته می‌تواند با کسب دومین برد، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را بگیرد و در آخرین مسابقه دور گروهی جدال سرگروهی را برابر شیاطین سرخ برگزار کند و به نظر می‌رسد کار چندان سختی هم امروز برابر پانامایی که نخستین جام جهانی خود را تجربه می‌کند، نداشته باشد.


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ملی انگلیس و پاناما را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه G
شنبه: 97/04/03 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: نیژنی نووگورود/ تماشاگر:
داور: جهاد گریشا(مصر)؛ کمک‌ها: ردوان آچیک(مراکش)، ولید احمد(سودان) و نوربرت هائوتا(تاهیتی)/ کمک داور ویدئویی: دنی مک‌کلی(هلند)


تیم ملی انگلیس


جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، لوفتوس چیک، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین.


سرمربی: گرت ساوت‌گیت

 


تیم ملی پاناما


خایمه پندو، رومن تورس، فیدل اسکوبار، میشل موریو، اریک داویس، گابریل گومس، آرماندو کوپر، آنیبال گودوی، ادگارد بارسناس، خوسه لوئیس رودریگس و بلاس پرس.


سرمربی: هرنان داریو گومز

اخطار


آرماندو کوپر(11) از پاناما

لوفتوس چیک(24) از انگلیس

شرح گل‌ها


انگلیس 1 - پاناما 0 (دقیقه 8: جان استونز): ارسال دقیق کیرن تریپر از روی کرنر سمت راست زمین را جان استونز، مدافع پیشتاخته انگلیس با پرش بلند و ضربه سر محکم تبدیل به گل اول مسابقه کرد.

 

 

انگلیس 2 - پاناما 0 (دقیقه 22: هری کین): پنالتی اعلام شده به سود سه شیرها را هری کین با شوت پُر قدرت به کنج سمت چپ دروازه پاناما و دور از دستان خایمه پندو زد تا دومین گل انگلیس به ثمر برسد.

 


لحظات حساس

دقیقه 5: گودوی بهترین فرصت برای گلزنی را روی پاس پرس داشت ولی شوت بی‌هدف او با اختلاف زیادی از دروازه انگلیس به بیرون رفت.
دقیقه 12: واکر با تکل عالی اجازه نداد توپ در مقابل دروازه انگلیس به پرس برسد و در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.

دقیقه 16: شوت فنی تماشایی بارسناس با پای چپ از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه انگلیس به اوت رفت.

دقیقه 20: لینگارد پشت مدافعان پاناما صاحب توپ شد و فرار سریعی به سمت دروازه داشت که فیدل اسکوبار روی او مرتکب خطا شد تا داور به سود انگلیس پنالتی بگیرد.



در حاشیه


* انگلیس با یک تغییر نسبت به بازی اخیرش مقابل تونس امروز برابر پاناما قرار گرفته که لوفتوس چیک را جایگزین دله آلی مصدوم کرده ولی پاناما هیچ تغییری در 11 نفر اصلی خود نداشته است.

* آرماندو کوپر که صدمین بازی ملی خود را برای پاناما انجام می‌دهد، با اخطاری که در دقیقه 11 دریافت کرد دو کارته شد تا آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی برابر تونس را از دست بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان