ایمان عالمی در گفتگو با مهر:

صعود تیم ملی دور از دسترس نیست/ می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که مقابل اسپانیا انجام دادیم، شکست پرتغال و صعود به دور بعد دور از دسترس نیست.

صعود تیم ملی دور از دسترس نیست/ می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر دیدار روز دوشنبه ایران برابر پرتغال گفت: پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست، با بازی خوبی که مقابل اسپانیا و مراکش انجام داده‌ایم، حالا حساب ویژه‌ای بر روی فوتبال ما شده است و اگر بتوانیم ستاره پرتغال یعنی رونالدو را از کار بیندازیم، مطمئناً می‌توانیم این تیم را هم شکست دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته باید انسجام دفاعی خود را حفظ کرده، اجازه حمله به دروازه خودمان را به پرتغال ندهیم، از موقعیت‌های به‌دست‌آمده به خوبی استفاده کرده و ضربه نهایی را به پرتغال بزنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای در این دیدار به دست خواهد آمد؟ گفت: امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی پیروز از زمین خارج شویم، ما در مقابل اسپانیا هم چهار، پنج موقعیت گل داشتیم و توانستیم گل هم بزنیم. اگر در مقابل پرتغال هم به چندین موقعیت دست پیدا کنیم، مطمئناً می‌توانیم به پیروزی برسیم.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، امیدوارم همانند دو دیدار گذشته بازی قابل قبولی ارائه دهیم تا بتوانیم رضایت علاقه‌مندان به فوتبال را جلب کنیم؛ حتی اگر به دورِ بعد هم صعود نکنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر